تاریخ انتشار: 1401/05/06 01:28
قراردادم را فسخ کنید؛
کد خبر: 18755

فوری؛ تصمیم نهایی رونالدو به یونایتد ابلاغ شد!

کریستیانو رونالدو قصد دارد از منچستریونایتد جدا شود و این تصمیم به باشگاه ابلاغ کرده است.
فوری؛ تصمیم نهایی رونالدو به یونایتد ابلاغ شد!

تنها یک سال از قرارداد کریستیانو رونالدو، گلزن پرافتخار و 37 ساله منچستریونایتد با این باشگاه باقی مانده و او اوایل این ماه به مدیران باشگاه خواسته خود مبنی بر جدایی بعد از تنها یک سال را اعلام کرد. رونالدو متعاقبا و به دلایل خانوادگی، تور پیش فصل شیاطین سرخ در تایلند و استرالیا را از دست داد تا این شایعات افزایش یابد.

پس از تمرینات انفرادی در اوایل فصل تابستان و نمایش مکرر آمادگی در اینستاگرام، کریستیانو رونالدو سرانجام روز سه شنبه به کارینتون بازگشت و در کنار ژرژ مندس، مدیر برنامه خود وارد باشگاه منچستریونایتد شد و البته درخواست فسخ قرارداد داد. طبق ادعای دیلی میل، در جریان این مذاکرات مدیران یونایتد پاسخ دادند که تمایلی به فروش رونالدو ندارند و شب گذشته نیز تاکید کردند که هیچ تغییری در موضع آنها به وجود نیامده و البته یونایتد هیچ درخواستی نیز برای فروش رونالدو دریافت نکرده اند.

رونالدو دیروز و بعد از بازگشت به کمپ، ابتدا تست های پزشکی را پشت سر گذاشت و سپس روز چهارشنبه بازی هم تیمی هایش در دیداری دوستانه پشت درهای بسته مقابل راکسام را تماشا کرد. به نظر می رسد حضور در بازی دوستانه مقابل اتلتیکومادرید در روز شنبه در اسلو و رایو وایکانو در اولدترافورد در روز یکشنبه برای این ستاره پرتغالی خیلی زود باشد.

در واقع به نظر می رسد رونالدو در آستانه فصل جدید هنوز با روش و سبک بازی مورد نظر اریک تن هاخ هماهنگ است و در صورت ماندن نیز باید به تدریج با ترکیب تیم ادغام شود. به هر حال او 12 ماه از قرارداد رونالدو با منچستریونایتد با دستمزد 360 هزار پوندی در هفته باقی مانده و علیرغم خواسته این بازیکن، در حال حاضر که باشگاه تمایلی به فروش او ندارد.

البته هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی برای توافق با این ستاره پرتغالی اقدام نکرده، اما در صورت فسخ قرارداد با منچستریونایتد قطعا این اتفاق رخ خواهد داد. از چلسی، اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ به عنوان مشتریان احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxzld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو سوپرایز شد؛ تصمیم فوق‌ستاره تغییر می‌کند؟
امیدواری شیاطین سرخ؛