تاریخ انتشار: 1401/05/09 00:49
بازگشت به میادین پس از ۲ بازی غیبت؛
کد خبر: 18631

پایان بحث جدایی سامان قدوس از برنتفورد؟

هافبک ایرانی برنتفورد حضور تعویضی در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل تیمش داشت.
پایان بحث جدایی سامان قدوس از برنتفورد؟

 سامان قدوس پس از دو سال حضور در برنتفورد قصد داشت از این باشگاه جدا شود و رسانه‌های انگلیسی نیز عنوان کرده بودند احتمال دارد مجددا به چمپیونشیپ برگردد و این بار برای هال سیتی، تیمی که در حال حاضر اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد، به میدان برود ولی به نظر می‌رسد این اتفاق نخواهد افتاد.

هافبک ایرانی برنتفورد پس از اینکه صعود به لیگ برتر انگلیس را همراه تیمش تجربه کرد، در فصل اخیر شرایط خوبی نداشت و جمعا ۱۷ بار به‌عنوان بازیکن یا ذخیره به میدان رفت و فقط یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد که این وضعیت بر وفق مراد او نبوده و این بازیکن سعی داشت با یک انتقال، شرایط بهتری برای خود رقم بزند.

قدوس که آخرین بازی رسمی خود در لیگ برتر انگلیس را مقابل تاتنهام انجام داد و پس از آن بخاطر آسیب دیدگی در چهار مسابقه پایانی فصل و یک دیدار تدارکاتی غایب بود، در دو بازی دوستانه برابر اشتوتگارت آلمان و استراسبورگ فرانسه به میدان رفت ولی دوباره شرایط برای او خیلی خوب پیش نرفت.

این هافبک ایرانی پس از اینکه اریکسن از برنتفورد راهی منچستر یونایتد شد، احتمال می‌داد شانس بازی بیشتری پیدا کند ولی به نظر می‌رسد دوباره نیمکت‌نشین خواهد بود یا به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رود.

قدوس پس از اینکه در دو دیدار تدارکاتی پیش‌فصل مقابل ولفسبورگ و برایتون غایب بود، در آخرین مسابقه دوستانه برابر رئال بتیس به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت تا آماده فصل جدید شود.

تیم فوتبال برنتفورد در آخرین مسابقه تدارکاتی خود شنبه شب مقابل رئال بتیس اسپانیا قرار گرفت و به برتری یک بر صفر دست یافت که سامان قدوس از دقیقه ۷۵ وارد زمین شد.

برنتفورد یکشنبه شب هفته آینده در نخستین بازی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ جزیره به مصاف لستر سیتی خواهد رفت که باید دید سامان قدوس تا آن مقطع در ترکیب یا فهرست تیمش قرار می‌گیرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxzzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر انگلیس| ستاره کشورمان از لیست کنار رفت +عکس