تاریخ انتشار: 1401/05/09 10:30
کد خبر: 18619

آنچلوتی: کروس، کاسمیرو و مودریچ را مثلث برمودا صدا می‌زنم/ از خریدهای بارسلونا سورپرایز نشدم

آنچلوتی: کروس، کاسمیرو و مودریچ را مثلث برمودا صدا می‌زنم/ از خریدهای بارسلونا سورپرایز نشدم سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از سه هافبک تیمش تمجید ویژه‌ای کرد و آنها را به مثلث برمودا تشبیه کرد.
آنچلوتی: کروس، کاسمیرو و مودریچ را مثلث برمودا صدا می‌زنم/ از خریدهای بارسلونا سورپرایز نشدم

کارلو آنچلوتی که شاگردانش با برتری 2 بر صفر صبح امروز (یکشنبه - به وقت تهران) خود مقابل یوونتوس در دیداری دوستانه به تور پیش‌فصل خود در آمریکا پایان دادند و حالا باید خود را آماده بازی با اینتراخت فرانکفورت در سوپرجام اروپا کنند، پس از این بازی گفت: تیم به خوبی آماده شده و حالا روی بازی در سوپرجام اروپا تمرکز داریم. پیش‌فصل خوبی بود، ما به خوبی تمرین کردیم، همه بازیکنان در بازی‌های مشارکت داشتند و همه چیز به خوبی پیش رفت.

وی افزود: پیش‌فصل خیلی مثبتی بود. ما مصدومیتی در جریان این تور نداشتیم و تیم عالی کار کرد. از دید من پیش‌فصل به خوبی انجام شد و اکنون باید هر کاری را که انجام داده‌ایم، ارزیابی کنیم. ما مطمئن هستیم که سوپرجام را می‌بریم.

کارلتو همچنین در تمجید از هواداران رئال مادرید در آمریکا خاطرنشان کرد: حمایت هواداران تماشایی بود. اثر چهاردهمین قهرمانی ما در اروپا هنوز بسیار زنده است. هواداران رئال مادرید در هر کجای دنیا که باشند، تماشایی هستند. ما آنها را بسیار دوست داریم و حضور در آمریکا بسیار خوب بود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در تمجید از سه هافبک خود که فصل گذشته نقش پررنگی در قهرمانی‌های این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا داشتند، تأکید کرد: من تونی کروس، کاسمیرو و لوکا مودریچ را مثلث برمودا صدا می‌زنم، چون توپ بین آن ناپدید می‌شود.

وی همچنین در خصوص بارسلونا و فعالیت زیاد این باشگاه در نقل‌وانتقالات گفت: آیا خریدهای بارسلونا در بازار نقل‌وانتقالات من را سورپرایز کرده است؟ باید بگویم در فوتبال چیزی مرا سورپرایز نمی‌کند. بارسلونا دارد تیم شگفت‌انگیزی را شکل می‌دهد اما من تنها روی تیم خودم تمرکز دارم.

آنچلوتی 63 ساله در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان حالا به مدت سه روز استراحت خواهند کرد و سپس یک هفته وقت داریم تا خودمان را برای بازی با اینتراخت فرانکفورت آماده کنیم.

رئال مادرید در تاریخ 19 مرداد در دیدار سوپرجام اروپا به مصاف اینتراخت فرانکفورت خواهد رفت، دیداری که در ورزشگاه هلسینکی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5gjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان راموس بهترین بازیکن ال‌کلاسیکو