تاریخ انتشار: 1401/05/09 23:57
کد خبر: 18589

درخشش ستاره‌های PSG با سوپرگل‌های مسی و نیمار - ورزش سه

پاری سن ژرمن با درخشش دو ستاره خود، لیونل مسی و نیمار، نیمه اول سوپرجام فرانسه را با پیروزی ۲-۰ مقابل نانت به پایان برد.
درخشش ستاره‌های PSG با سوپرگل‌های مسی و نیمار - ورزش سه

پاری سن ژرمن امیدوار است فصل 2022/2023 را با فتح یک جام آغاز کند. ستاره‌های پاریسی در مقابل تیمی قرار گرفته‌اند که با وجود قهرمانی در جام حذفی فرانسه فصل گذشته در جدول لوشامپیونا رتبه‌ای بهتر از جایگاه نهم جدول بدست نیاورد.

نانت که در فینال جام حذفی فرانسه با پیروزی 1-0 مقابل نیس به پیروزی رسید تا به لیگ اروپا صعود کند در این بازی کار سختی مقابل غول فوتبال فرانسه دارد. تیمی که فصل گذشته با اختلاف 15 امتیاز با تیم دوم جدول لیگ1 به قهرمانی رسیده بود.

در دقیقه 22 نیمار در میانه میدان صاحب توپ شد و با پاسی زیبا لیونل مسی را صاحب توپ کرد. ستاره آرژانتینی مدافعین و دروازه‌بان نانت را از پیش رو برداشت و دروازه خالی این تیم را باز کرد. گلی تماشایی که هواداران لئو را به یاد روزهای جوانی ابرستاره آرژانتینی انداخت.

 

درحالیکه عقربه ساعت دقیقه 45+5 را نشان می‌داد و همه منتظر به صدا درآمدن سوت داور بودند نیمار پشت ضربه ایستگاهی ایستاد تا با شوتی تماشایی به کنج بالای دروازه دومین گل PSG را به ثمر برساند.

به این ترتیب، نیمه اول مسابقه با دو گل تماشایی از دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن با نتیجه 2-0 به سود این تیم به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaqxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زمان معرفی سرمربی جدید منچستریونایتد مشخص شد