تاریخ انتشار: 1401/05/10 20:44
کد خبر: 18548

چرا کسی دوست ندارد به منچستریونایتد برود؟

از میان گزینه‌های زیادی که به من‌یونایتد در این فصل لینک شده‌اند و تعداد آنها به چند‌ده نفر رسیده، تنها 3نفر به منچستر آمده‌اند؛ لیساندرو مارتینس، مالاسیا و اریکسن. بقیه یا بیخودی لینک شده بودند یا مایل به این انتقال نبودند. انگار دیگر تئاتر رویاها مشتری ندارد.
چرا کسی دوست ندارد به منچستریونایتد برود؟

  آژاکس که لیساندرو را به یونایتد فروخته حاضر نیست آنتونی را هم به این باشگاه و سرمربی سابق خود بدهد. منچستر حاضر است 70میلیون پوند برای این خرید هزینه کند اما پاسخ باشگاه هلندی همچنان منفی است. شنیده شده اگر پیشنهاد با افزونه‌ها به 100میلیون برسد با این انتقال موافقت می‌کنند.

   باشگاه بارسلونا رسما و علنا به فرنکی دی‌یونگ گفته یا باید برود یا بماند و 40درصد در دستمزدش تخفیف بدهد. دی‌یونگ که 17میلیون یورو از باشگاه طلبکار است حتی اگر طلبش را بگیرد هم حاضر به رفتن نیست. او در بازی‌های دوستانه در پست دفاع آخر به بازی گرفته شد که در این فصل پست پرترافیکی در بارسلونا خواهد بود. با همه اینها او نمی‌خواهد به منچستر برود. یکی از دلایل آن این است که او در دوران بازی زیرنظر تن‌هاخ در منچستریونایتد رابطه‌ای صمیمی با این سرمربی نداشت.

   اریکسن هم کلی نازش را کشیدند تا راضی به عقد قرارداد با من‌یونایتد شود. او در 30سالگی و درحالی‌که هنوز مشکل قلبی‌اش کاملا برطرف نشده، قصد داشت در لندن و در برنتفورد بماند اما پیشنهاد قرارداد 3ساله در 30سالگی از سوی منچستر برایش وسوسه‌انگیز بود.

   از همه بدتر وضعیت کریستیانو رونالدو است. او نمی‌خواهد یک سال باقی‌مانده از قراردادش را در اولدترافورد به پایان برساند. می‌خواهد هر طور که هست در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند تا مسی به رکورد گلزنی‌اش نزدیک نشود. ژرژ مندس، مدیر برنامه‌هایش به هر دری زده نتوانسته تیمی مناسب برایش پیدا کند. او حتی به باشگاه منچستر پیشنهاد داده که قرارداد موکلش را تمدید کنند و یک فصل اجازه بدهند قرضی جدا شود. پریروز رونالدو برای نخستین بار در اردوی من‌یو حاضر شد اما نه برای تمرین، بلکه برای مذاکره و چانه‌زنی. در این جلسه او با تن‌هاخ صحبت کرد اما سرمربی هلندی نتوانست او را به ماندن قانع کند. جو مذاکره خوب پیش نرفت. اسطوره‌های منچستر ازجمله الکس فرگوسن، اریک کانتونا و روی کین هم در همان زمان در باشگاه حضور یافتند. کریستیانو روز سه‌شنبه با ورود به کارینگتون به گرمی مورد‌استقبال قرار گرفت و با بازیکنان پرتغالی و برزیلی و همچنین خریدهای جدید گفت‌وگو کرد. یک تمرین مختصر هم انجام داد و در تست‌های پزشکی شرکت کرد اما ذهنش درگیر مذاکره بود. ایجنتش و ریکاردو رگوفه، مدیر شخصی او، با ریچارد آرنولد و سر الکس فرگوسن دیدار کردند. مندس چندین پیشنهاد را به منچستریونایتد ارائه کرد تا خروج رونالدو را سرعت ببخشد. درباره حضور فرگوسن و اعضای هیأت‌مدیره گفته شده که جلسه آنها از قبل هماهنگ شده بود و ربطی به رونالدو نداشت اما این یک دروغ است. باشگاه با جدایی او مخالف است. با این‌حال درهای همه باشگاه‌ها در حال بسته شدن به روی او است. الیور کان، مدیر بایرن‌مونیخ گفته: «ما در داخل باشگاه درباره کریستیانو رونالدو بحث کردیم و مجدداً به این نتیجه رسیدیم که او در شرایط فعلی در فلسفه بایرن‌مونیخ نمی‌گنجد.» انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید هم حرفش را تکرار کرده: «نمی‌دانم چه‌کسی شایعات مربوط به کریستیانو رونالدو را ساخته، اما عملاً غیرممکن است او به اتلتیکو مادرید بیاید.» تنها 2گزینه چلسی و لیورپول که در حد شایعه است باقی مانده. آنچلوتی هم بازگشت او را به رئال مادرید رد کرد. موضع منچستریونایتد فعلا این است؛ رونالدو فروشی نیست؛ مخصوصا به رقبا در لیگ برتر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aodm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلیس در آستانه جدایی قرضی از منچستریونایتد