تاریخ انتشار: 1401/05/12 11:26
کد خبر: 18475

افزایش احتمال ماندن پیانیچ در بارسلونا با تحت‌تأثیر قرار دادن ژاوی

احتمال ماندن هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا در این تیم افزایش یافته است.
افزایش احتمال ماندن پیانیچ در بارسلونا با تحت‌تأثیر قرار دادن ژاوی

میرالم پیانیچ که از زمان جدایی‌اش از یوونتوس و پیوستنش به بارسلونا در سال 2020، روزهای خوبی را در این تیم تجربه نکرده و تابستان گذشته هم با قراراد قرضی یک ساله راهی بشیکتاش شد، حالا امیدوار است بتواند زیرنظر ژاوی هرناندس جایگاهش در این تیم را احیا کند.

بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ ژاوی و دستیارانش به طرز خوشایندی از سطح فنی پیانیچ و نحوه جابجایی او در زمین شگفت‌زده شده‌اند. با این حال، قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینده حرفه‌ای این هافبک بوسنیایی، سطح فیزیکی او را آزمایش خواهند کرد.

پیانیچ 32 ساله، سال گذشته دستمرد خود را به میزان 60 درصد کاهش داده، بنابراین دستمزد او امسال بازی جوانمردانه مالی را تحت‌تأثیر قرار نخواهد داد. طبق این گزارش؛ اگر هافبک پیشین تیم‌های رُم و یوونتوس بپذیرد که ذخیره سرخیو بوسکتس باشد، ماندنش در بارسلونا بسیار محتمل است.

میرالم تابستان 2020 پس از چهار فصل حضوری موفق در یوونتوس در جریان معاوضه با آرتور ملو به بارسلونا پیوست اما اوضاع برای او در این تیم زیرنظر رونالد کومان (سرمربی وقت بارسا) خوب پپش نرفت چون این مربی هلندی به او اعتقادی نداشت.

او که تا سال 2024 با کاتالان‌ها قرارداد دارد، حالا امیدوار است زیرنظر ژاوی بتواند خودی نشان دهد و به مسیر درست دوران حرفه‌ای‌اش بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488r8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی: رفتن من از بایرن مونیخ ربطی به هالند نداشت