تاریخ انتشار: 1401/05/12 16:42
شارل دکتلار:
کد خبر: 18460

از این انتقال هیجان‌زده شدم!/این باشگاه همیشه خانه من خواهد بود

شارل دکتلار، ستاره جدید و جوان میلان، اعتراف کرد انتقال به میلان او را هیجان زده و احساساتی کرده است.
 از این انتقال هیجان‌زده شدم!/این باشگاه همیشه خانه من خواهد بود

 شایعات هفته های اخیر بالاخره به حقیقت منجر شد و شارل دکتلار، هافبک تهاجمی و جوان با رقم 32 میلیون یورو به اضافه سه میلیون پاداش و قراردادی پنج ساله، از تیم بلژیکی کلاب بروژ راهی باشگاه میلان شد. حالا شارل دکتلار در اولین مصاحبه خود بعد از پوشیدن لباس روسونری از این انتقال ابراز خوشحالی کرد و تاکید کرد قصد دارد در خارج از بلژیک نیز به درخشش در زمین فوتبال ادامه دهد.

شارل دکتلار گفت: "من از آن دسته انسان هایی هستم که عمدتا می توانم آرامش خود را به طور کامل حفظ کنم، اما در این مدت و در زمان طی شدن پروسه انتقالم به میلان کمی احساساتی و هیجان زده شده بودم و واقعا نمی دانستم در چنین شرایط باید چگونه واکنش نشان دهم. همه می گویند تا زمانی که در باشگاه میلان نباشی و گرما و شور واقعی هواداران این تیم را از نزدیک احساس نکنی، نمی توانی تصور کنی که دقیقا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

vvhiksln

شرایط متفاوت از آن است که فقط در موردش صحبت کنید و باید این احساس را تجربه کرد. حالا من از حضور در این مرحله و پله بعدی دوران ورزشی خود بسیار خوشحالم. به عنوان یک بازیکن جوان، شما آرزو دارید که بتوانید در خارج از کشور خود نیز در اوج بازی کنید و نمایش درخشانی ارائه دهیم. می خواهم از همه در باشگاه کلاب بروژ به خاطر فرصت هایی که در آنجا به من دادند تشکر کنم و این باشگاه همیشه خانه من خواهد بود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l585r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میهمان ویژه در تمرین استقلالی‌ها (عکس)