تاریخ انتشار: 1401/05/13 10:10
کد خبر: 18419

راموس: هم‌تیمی بودن با مسی برای من موهبت است

دیدن «سرخیو راموس» و «لیونل مسی» در کنار هم و در یک تیم، تا همین چند سال پیش چیزی بیشتر از یک امید واهی نبود اما حالا کاپیتان‌های سابق رئال و بارسلونا برای یکدیگر سنگ تمام می‌گذارند.
راموس: هم‌تیمی بودن با مسی برای من موهبت است

راموس و مسی حالا در پاری‌سن‌ژرمن همبازی هستند. تا چند سال پیش هیچ‌کس حتی فکرش را هم نمی‌کرد که این دو نفر لباس یک تیم را بپوشند و دلیل آن هم رقابت شدید بین باشگاه‌های سابق آنها است اما حالا این دو ستاره کنار یکدیگر جام می‌برند و گل می‌زنند.

نیمار دیگر ستاره پی‌اس‌جی در دیدار این تیم برابر نانت در سوپرجام فرانسه، دبل کرد و مسی و راموس هم هر کدام یک گل زدند تا قهرمان لوشامپیونه با چهار گل پیروز میدان شده و در آستانه فصل جدید، یک جام دیگر را به نام خود ثبت کند.

به‌دنبال این قهرمانی، راموس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفت: هم‌تیمی بودن با مسی برای من یک موهبت است. نیازی نیست به او تبریک بگویم. همه او را می‌شناسند و امیدوارم به همین مسیر ادامه دهد. 

ستاره سابق کهکشانی‌ها می‌داند که مسی تا چه اندازه باکیفیت است؛ اعجوبه آرژانتینی که در پایان این بازی، جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد.

البته راموس تنها کسی نبود که از مسی تمجید کرد و «مارکینیوش» ستاره برزیلی پی‌اس‌جی با تحسین او گفت: مسی در پست مورد علاقه‌اش خیلی راحت بازی ‌می‌کند. فکر می‌کنم مربی بهتر از همه می‌داند که از بازیکنان در کدام پست بازی بگیرد و این موضوع با عملکرد همه بازیکنان اثبات شد؛ نیمار و مسی هر دو این موضوع را ثابت کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5jbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدترین مسی دوران به روایت آمار؛ نابغه نامرئی