تاریخ انتشار: 1401/05/15 18:36
کد خبر: 18295

باز هم جبران؛ کلوپ استاد بازگشت است!

لیورپول یک بار دیگر در شرایطی موفق به کسب امتیاز شد که فاصله‌ای تا قبول شکست نداشت.
باز هم جبران؛ کلوپ استاد بازگشت است!

لیورپول در اولین مسابقه فصل خود در لیگ برتر در خانه فولام به میدان رفت و با قبول تساوی 2-2، به کسب یک امتیاز رضایت داد. تیم یورگن کلوپ نیمه اول را بازنده به رختکن رفت و در اواسط نیمه دوم داروین نونیزِ تازه‌وارد موفق به زدن گل تساوی شد. در ادامه الکساندر متروویچ این‌بار از روی نقطه پنالتی آلیسون بکر را مغلوب کرد و در ادامه محمد صلاح توانست گل مساوی را به ثمر برساند تا طرفین به این نتیجه رضایت دهند.

مرسی سایدی‌ها یک‌بار دیگر ثابت کردند تا آخرین لحظه ممکن است شرایط را تغییر دهند؛ این تیم در سال‌های اخیر متخصص فرار از شکست لقب گرفته است. لیورپول در هفت سال 115 امتیاز تحت هدایت یورگن کلوپ در لیگ برتر در شرایطی به‌دست آورده که در طول مسابقه از حریف خود عقب بوده، اما یا موفق به کسب پیروزی شده و یا حداقل کار را به تساوی کشانده است.

این بیشترین تعداد امتیاز از این روش در لیگ برتر در بین تمامی تیم‌ها از زمان حضور این سرمربی آلمانی روی نیمکت لیورپول در اکتبر سال 2015 محسوب می‌شود. البته بازگشت‌های این تیم فقط مختص به لیگ برتر نبوده و آنها بارها در تورنمنت‌های دیگر از جمله لیگ قهرمانان نیز موفق به انجام این کار شده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9jyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: صلاح تحت تاثیر هالند و نونیز قرار نمی‌گیرد