تاریخ انتشار: 1401/05/16 17:43
هافبک اسپانیایی در راه پاریس؛
کد خبر: 18260

خرید بعدی PSG در پنجره تابستانی قطعی شد

فابین روئیز، هافبک ناپولی در آستانه انتقال به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد و شاید کیلور ناواس نیز به‌عنوان بخشی از قرارداد راهی ناپولی شود.
خرید بعدی PSG در پنجره تابستانی قطعی شد

 قرارداد فعلی فابین روئیز، هافبک 26 ساله و اسپانیایی، سال آینده با باشگاه ناپولی به پایان می‌رسد و علی‌رغم مذاکرات فراوان و طولانی‌مدت، این بازیکن تا امروز از تمدید قرارداد خودداری کرده است. در حالی‌که به نظر می‌رسید رئال مادرید منتظر انتقال آزاد فابین روئیز در تابستان سال آینده خواهد بود و او دوباره شاگرد کارلو آنچلوتی می‌شود، اما باشگاه پاری‌سن ژرمن حالا در آستانه جذب این بازیکن قرار گرفته و این انتقال طی روزهای آتی رسمی خواهد شد.

نشریه کوریره دلو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد پاری‌سن ژرمن آماده است مبلغی حدود 25 میلیون یورو به اضافه پاداش به ناپولی پرداخت کند و با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در تابستان سال آینده، باشگاه ایتالیایی قطعا مجوز فروش فابین روئیز را صادر خواهد کرد. حتی این هافبک جنگنده در بازی دوستانه پیش فصل دیروز ناپولی مقابل اسپانیول حضور نداشت و به نظر می‌رسد طرفین سخت در حال تلاش برای نهایی کردن جزئیات این قرارداد و اعلام رسمی خبر هستند.

همچنین بعد از اینکه گریستوف گالتیه اعلام کرد جیجی دوناروما دروازه‌بان اول تیمش در فصل جدید است، کیلور ناواس خواهان جدایی از پاری‌سن ژرمن شده است. احتمال دارد این سنگربان کاستاریکایی در انتقالی جداگانه راهی ناپولی شود یا بخشی از قرارداد فابین روئیز خواهد بود. اما باشگاه فرانسوی چه در صورت توافق ناواس با ناپولی و چه در صورت عدم رخ دادن این اتفاق، قرارداد فابین روئیز را نهایی خواهد کرد و این هافبک اسپانیایی فصل بعد در فرانسه به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5lke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی ستاره جنجالی PSG قطعی شد
بازگشت به ایتالیا؛

پایان رویای PSG؛ جذب گزینه جدید در راه است
نوردی موکیله در مسیر پاریس؛

دریای بابل در انتظار موفقیت/ بیاتلو مراقب اشتباهات گذشته باشد
پرهیز از حواشی و توجه کافی به مباحث فنی و مالی؛