تاریخ انتشار: 1401/05/20 13:22
کد خبر: 18097

اگر اشکرینیار نشود؛ PSG به دنبال ستاره لایپزیش

مدیران پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط جذب محمد سیماکان، مدافع لایپزیش، هستند.
اگر اشکرینیار نشود؛ PSG به دنبال ستاره لایپزیش

 پی اس جی از مدت‌ها قبل به دنبال جذب یک مدافع برای فصل جدید بود اما تلاش این تیم هنوز به نتیجه نرسیده است.

مدیران این باشگاه چند هفته مذاکره فشرده برای جذب میلان اشکرینیار را با اینتر انجام داده بودند و حتی در مقطعی انتقال این بازیکن به پارک دو پرنس قطعی به نظر می‌رسد اما هنوز هیچ توافقی بین دو طرف صورت نگرفته است. 

رسانه‌های ایتالیایی پیش از این مدعی شده بودند که اینتر حاضر نیست این بازیکن را با مبلغی کمتر از 70 میلیون یورو به فروش برساند اما پیشنهاد پی اس جی کمتر از این مبلغ است و همین باعث شده است که دو طرف نتوانند برای انتقال او به توافق برسند. 

هرچند در روزهای اخیر گفته می‌شد که این باشگاه فرانسوی قصد دارد پیشنهاد جدید با مبلغی بالاتر را برای جذب اشکرینیار ارائه دهد اما حالا روزنامه اکیپ فرانسه خبر داده است که این باشگاه در حال بررسی گزینه‌های دیگری است که برای تقویت خط دفاعی‌اش در اختیار دارد. 

در این خبر آمده است که گزینه اصلی پی اس جی در صورت عدم موفقیت در جذب اشکرینیار، محمد سیماکان است که عملکرد خوبی در لایپزیش از خود ارائه کرده و توانسته است توجه مدیران دپارتمان جذب بازیکن پی اس جی را به خود جلب کند. 

در صورتی که پاسخ اینتر به آخرین پیشنهاد ارائه شده از سوی پی اس جی منفی باشد، این باشگاه به صورت جدی برای جذب این مدافع فرانسوی وارد عمل خواهد شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e85e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سدی بزرگ بر سر راه تاتنهام برای جذب اشکرینیار