تاریخ انتشار: 1401/05/21 19:16
کد خبر: 18027

توخل: رابطه بسیار نزدیکی با اوبامیانگ دارم

به نظر می‌رسد که توماس توخل، سرمربی چلسی، همچنان به جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ علاقمند است.
توخل: رابطه بسیار نزدیکی با اوبامیانگ دارم

 چلسی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته  دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام است.

تلاش‌های مدیران چلسی برای تقویت این تیم و جذب بازیکنان جدید همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر صحبت‌های بسیاری درباره احتمال انتقال اوبامیانگ از بارسلونا به این تیم به گوش رسیده است.

توخل در نشست خبری پیش از بازی برابر تاتنهام درباره این بازیکن گفت:« من از کار کردن با او در بروسیا دورتموند بسیار لذت بردم. بعضی از بازیکنان همیشه بازیکن شما می‌مانند چون رابطه بسیار بسیار نزدیکی با هم دارید، اوبا هم یکی از همان بازیکنان است. این رابطه نزدیک حتی وقتی او در اینجا در آرسنال هم بازی می‌کرد باقی داشت.»

او در پاسخ به سوالی درباره دلایل انضباطی قطع همکاری او با آرسنال اضافه کرد:« من هرگز چنین چیزهایی را تجربه نکردم. قصد ندارم اظهارنظری درباره اتفاقاتی که در آرسنال رخ داد داشته باشم. نمی‌دانم دقیقا چه شرایطی پیش آمد اما ما در دورتموند هر گز هیچ مشکلی نداشتیم.»

آنتونیو کونته فصل گذشته مدعی شده بود که تاتنهام بسیار بهتر از چلسی است، توخل در این باره اظهار داشت:« من به حرف‌هایی مثل این که کونته قبل و بعد از دیدارها می‌زند باور ندارم. احترام زیادی برای او قائل هستم و معتقد هستم که هر تیمی که او هدایتش را برعهده دارد مدعی قهرمانی در هر جامی است. این چیزی است که او بارها ثابت کرده است.»

این مربی آلمانی با اشاره به احتمال جذب بازیکنان بیشتر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی گفت:« ما به دنبال تقویت این تیم در خط حمله و خط دفاع هستیم. اما این که درخواست ما چیست و احتمال رخ دادن آن چقدر است، دو موضوع کاملا متفاوت است. ما به دنبال بازیکنان با کیفیت و با توانایی رقابت در بالاترین سطح هستیم اما عجله‌ای در این زمینه نداریم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488aal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کولیبالی:توخل شخصا برای این انتقال با من تماس گرفت