تاریخ انتشار: 1401/05/22 05:58
کد خبر: 17995

رسمی: همه خریدهای بارسا ثبت شدند، جز یک نفر

باشگاه سرانجام توانست خریدهای جدیدش را به طور رسمی ثبت کند و تنها ژول کنده، مدافع فرانسوی، هنوز فهرست باشگاه کاتالانی قرار نگرفت.
رسمی: همه خریدهای بارسا ثبت شدند، جز یک نفر

بارسلونا تابستان پر ماجرایی را سپری کرد و سرانجام در آستانه شروع فصل جدید، ژاوی، سرمربی آبی و اناری‌ها، نفسی به راحتی کشید زیرا این باشگاه با فعال کردن چهارمین اهرم اقتصادی، توانست نام روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه، آندریاس کریستینسن و همین طور دو بازیکنی که قراردادشان را تمدید کردند یعنی عثمان دمبله و سرجی روبرتو را ثبت کند.

1fudnu4y

لواندوفسکی می‌تواند از هفته اول لالیگا بارسا را همراهی کند.

در این بین تنها ژول کنده هنوز خارج از لیست بارسایی‌ها قرار دارد که برای ثبت قرارداد او، این باشگاه باید در چند روز آینده یکی از بازیکنانش را بفروشد.

بارسایی ها در چند روز گذشته روزهای پرالتهابی را سپری کردند زیرا به نظر می رسید که زمان برای آنها در حال از دست رفتن است اما بعد از جلسه شب گذشته خوان لاپورتا با معاونانش، متئو آلِمانی و رافا یوسته، آنها تصمیم گرفتند که 24.5 درصد از سهام بارسا استودیو را به کمپانی اورفئوس مدیا متعلق به خائومه رورس بفروشند.

xazqrbki

ژول کُنده تنها خرید جدید بارساست که هنوز قراردادش ثبت نشده است.

به این ترتیب توانستند صورت مالی شان را با شرایط مورد نظر لالیگا هماهنگ کنند و جمعه صبح مدارک شان را برای لالیگا فرستادند که مورد تایید قرار گرفت.

با توجه به اینکه بررسی مدارک زمان‌بر بود، بارسایی ها نگران بودند که نتوانند از خریدهای شان در دیدار فردا شب مقابل رایو وایه‌کانو استفاده کنند اما با تایید لالیگا، نفسی به راحتی کشیدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9jx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی - پدری؛نوید تشکیل یک زوج رویایی در بارسا