تاریخ انتشار: 1401/05/30 17:08
رابین لونورماند:
کد خبر: 17584

بالاخره مشخص می‌شود بنزما بهتر است یا لواندوفسکی

مدافع رئال سوسیداد معتقد است فصل جاری می توان بهتر قضاوت کرد که کریم بنزما مهاجم بهتری است یا روبرت لواندوفسکی. او خودش بنزما را بهتر از ستاره لهستانی می داند.
بالاخره مشخص می‌شود بنزما بهتر است یا لواندوفسکی

رئال سوسیداد پس از  پیروزی 0-1 بر کادیز در هفته نخست لالیگا، خود را مهیای بازی برابر بارسلونا می کند. دیداری که امشب در ورزشگاه آنوئتا برگزار خواهد شد. در یک مقطع چند ساله، سوسیداد در زمین خود به بارسلونا نمی باخت و اغلب نیز این تیم را شکست می داد ولی چند سالی است که این روند تغییر کرده و بارسا در آنوئتا نتایج خوبی کسب می کند.

 

رابین لونورماند، مدافع فرانسوی سوسیداد، در مورد بازی امشب به مارکا گفت:« این اولین بازی بزرگ فصل برای ماست. بارسا به خوبی خودش را تقویت کرده و قدرتمندتر از فصل قبل است. بازی بسیار دشواری خواهد شد ولی ما قدرت لازم برای پیروزی بر بارسلونا را داریم. تمرکز ما روی شکست دادن بارسلوناست. در سال های اخیر نتوانسته ایم برابر این تیم خوب کار کنیم ولی دو بار در لالیگا و سوپرجام چیزی تا پیروزی فاصله نداشتیم ولی بازی 2-2 شد. دوست دارم امشب اولین پیروزی خودم برابر بارسا را تجربه کنم.»

 

5a4z5tzg

 

مهار روبرت لواندوفسکی:« بازی برابر مهاجمان بزرگ به من انگیزه می دهد. لواندوفسکی بدون شک یکی از سه مهاجم برتر دنیاست و بی تاب بازی برابر او هستم. برای مهار بازیکنانی مثل لواندوفسکی، نیاز به همکاری تیمی دارید. اگر مثل یک تیم منسجم بازی کنیم، می توانیم لواندوفسکی و دیگر بازیکنان خطرناک بارسا را محدود کنیم. من قطعا به کمک هم تیمی هایم برای مهار لواندوفسکی نیاز دارم.»

 

لواندوفسکی یا کریم بنزما:« من فرانسوی هستم و طبعا انتخابم کریم بنزماست ولی حالا که لواندوفسکی به لالیگا آمده، بالاخره مشخص خواهد شد که کدام یک، مهاجم بهتری است. رقابت آقای گلی بین آنها خواهد بود و ببینیم چه کسی برنده می شود.»

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5z6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی: همه خریدهای بارسا ثبت شدند، جز یک نفر