تاریخ انتشار: 1401/05/30 17:41
اگر مدافع جدید بیاید
کد خبر: 17583

تبعید به نیمکت؛ هشدار مدیر PSG به سرخیو راموس

مدیر ورزشی پی اس جی به سرخیو راموس گفته است که ممکن است با آمدن یک مدافع جدید، جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست بدهد.
تبعید به نیمکت؛ هشدار مدیر PSG به سرخیو راموس

 شرایط برای سرخیو راموس در فصل جاری کاملا متفاوت با فصل قبل است. راموس که تابستان سال گذشته از رئال جدا شد و با قراردادی دو ساله به پی اس جی پیوست، بیشتر درگیر مصدومیت ها بود و نتوانست توانایی هایش را در پاریس نشان دهد اما او با بهبودی کامل مصدومیت، فصل جاری را خوب شروع کرده و یکی از سه مدافع ثابت پی اس جی است. راموس حتی در سوپرجام فرانسه برابر نانت، موفق به گلزنی نیز شد و به نظر می رسد با ادامه این روند، شانس بازگشت به تیم ملی اسپانیا را نیز خواهد داشت.

امروز نشریه اکیپ گزارش داد که لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، اخیرا با سرخیو راموس صحبت کرده و به او گفته است که نسبت به جایگاه ثابتش اطمینان نداشته باشد چرا که باشگاه قصد دارد تا پایان نقل و انتقالات(10 روز دیگر) یک مدافع بزرگ بخرد. در این صورت ممکن است سرخیو راموس نیمکت نشین شود و کامپوس قصد داشت آمادگی ذهنی لازم را در کاپیتان سابق رئال و اسپانیا ایجاد کند. اکیپ نوشته است که راموس نه تنها ناراحت نشده که از آمدن یک مدافع جدید استقبال نیز کرده است.

1sbfpopr

او عاشق رقابت کردن است و انگیزه هایش حالا بیشتر شده است. راموس خود را یک رهبر در رختکن تیم می داند و مقبولیت عمومی نیز بین بازیکنان پی اس جی دارد. او در تنش اخیر بین کیلیان امباپه و نیمار نیز قصد آشتی دادن این دو ستاره بزرگ را داشت که البته تلاش او نتیجه نداد.

پی اس جی هفته ها برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، تلاش کرد ولی موفق به جذب او نشد. باید دید مدافع جدید موردنظر پی اس جی، چه کسی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keg5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس | بالاترین دستمزد بازیکنان فوتبال در هر پست