تاریخ انتشار: 1401/06/01 09:29
کد خبر: 17473

راشفورد: شکست هفته گذشته انگیزه بازگشت ما بود

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، معتقد است که این تیم از شکست برابر برنتفورد برای پیروزی برابر لیورپول انگیزه گرفته است.
راشفورد: شکست هفته گذشته انگیزه بازگشت ما بود

منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس میزبان لیورپول بود و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ باعث شده بود که این تیم در قعر جدول رده‌بندی قرار بگیرد اما پیروزی مقابل این رقیب سنتی شرایط آنها را تا حد زیادی بهبود بخشید.

راشفورد که شب گذشته موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و خیال هواداران و کادر فنی را تا حدی راحت کند پس از بازی به خبرنگاران گفت:« شکست هفته گذشته برای ما بسیار آزاردهنده بود، بنابراین می‌دانستیم که باید آن را جبران کنیم و به این رقابت‌ها برگردیم. بازی را هجومی‌تر شروع کردیم. در اواخر بازی خسته شده بودیم اما سعی کردیم روندی که داشتیم را حفظ کنیم و توانستیم پیروز شویم.»

این بازیکن انگلیسی با تمجید از عملکرد بازیکنان یونایتد اظهار داشت:« لیورپول توانست یکی از گل‌هایی که دریافت کرده بود را جبران کند اما ما عقب نکشیدیم و به خوبی دفاع کردیم. حضور در این بازی برای من بسیار لذتبخش بود.»

او با اشاره به تغییر پستش در زمین پس از حضور آنتونی مارسیال اضافه کرد:« من فکر می‌کنم با انعطاف پذیری‌ای که در این تیم داریم، می‌توانیم کارهای متفاوتی خصوصا در حمله انجام دهیم. این بازی در نیمه اول خوب پیش رفت و ما به فضاهای خوبی حمله کردیم اما به آنچه که در این نیمه شایسته آن بودیم نرسیدیم. با این حال چنین تغییراتی همیشه در جریان بازی مثبت است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ewke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرونا شرایط رختکن منچستریونایتد را بهم ریخته است