تاریخ انتشار: 1401/06/02 08:06
کد خبر: 17428

پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی که رئال رد کرد

رئال مادرید پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی برای فروش فدریکو والورده را رد کرد.
پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی که رئال رد کرد

و به نقل از الموندو، فدریکو والورده هرگاه که در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

روزنامه الموندو در گزارش خود نوشت که یک تیم از لیگ برتر انگلیس برای جذب والورده پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی به رئال مادرید داد اما این باشگاه اسپانیایی خیلی سریع این پیشنها را رد و اعلام کرد که این هافبک اروگوئه‌ای به هیچ عنوان فروشی نیست.

در گزارش الموندو نامی از این باشگاه انگلیسی برده نشده است.والورده اروگوئه‌ای توان بازی کردن در چند پست را دارد و به بازیکنی کلیدی در رئال مادرید تبدیل شده است.

باتوجه به جدایی کاسیمیرو نقش فدریکو والورده در ترکیب اصلی رئال مادرید پررنگ‌تر خواهد شد. به احتمال خیلی زیاد این بازیکن جایگزین کاسیمیرو خواهد شد تا مثلث مودریچ، تونی کروس و والورده کار خود را شروع کند.

والورده یکی از بازیکنانی است که قرارداد او با رئال مادرید تمدید شده است. این بازیکن تا سال ۲۰۲۷ با رئالی‌ها قرارداد دارد و نکته جالب اینکه رقم فسخ قرارداد او یک میلیارد یورو است و به همین خاطر جدایی او از رئال بسیار سخت و در حد غیر ممکن است.

رئال مادرید فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و توانست قهرمانی درلیگ قهرمانان اروپا و رقابت های لالیگا را به دست آورد. رئال در فصل جاری هم شروع خوبی داشته است و در هر دو بازی خود در لالیگا پیروز از میدان خارج شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399667

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده به کرونا مبتلا شد