تاریخ انتشار: 1401/06/02 20:56
کد خبر: 17402

هالند: برای پیشرفت فقط به بنزما نگاه کنید

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مدعی شد کریم بنزما در 34 سالگی نیز همچنان به دنبال بهتر شدن است.
هالند: برای پیشرفت فقط به بنزما نگاه کنید

 کریم بنزما ستاره فرانسوی و باتجربه رئال مادرید اینقدر در یکی دو سال اخیر درخشان عمل کرده که به نظر می رسد تمامی جوایز فردی پیش رو از جمله بهترین بازیکن سال یوفا و توپ طلا را از آن خود خواهد کرد. بنزما در سال 2022 بسیار خوب ظاهر شده و نقش مهمی در قهرمانی دراماتیک رئال مادرید در لیگ قهرمانان ایفا کرد. حالا ارلینگ هالند به این بازیکن اشاره کرده و تاکید کرد همه باید در هر سن و سالی به دنبال بهتر شدن باشند.

ارلینگ هالند گفت: "من نمی دانم در آینده برایم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما مهم ترین نکته یادگیری بیشتر و پیشرفت یک بازیکن است و شما هرگز نباید از تلاش برای بهتر شدن در طول دوران ورزشی‌تان دست بردارید. فقط به عملکرد کریم بنزما نگاه کنید، او در حال حاضر 34 سال دارد و در سال های اخیر به یکباره تبدیل به بازیکن قوی‌تری شده است.

من قبل از انتقال به لیگ برتر، این مسابقات را تماشا کردم و فکر می کنم در سال های اخیر مهاجمان مرکزی گلزن و ماهر اندکی در این کشور حضور داشته اند. به همین دلیل است که حالا زمان مناسبی برای انتقال به منچسترسیتی بود. من همیشه می خواستم یک مهاجم باشم و به این پست علاقه زیادی دارم."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qgzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا ارلینگ هالند پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟
دشواری رقابت با کریم بنزما؛