تاریخ انتشار: 1401/06/03 10:18
کد خبر: 17378

ژاوی: منچسترسیتی کار را برای ما سخت کرد/ سیلوا توانایی شگفت‌انگیزی در تصمیم‌گیری دارد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش در بازی دوستانه با منچسترسیتی ابراز رضایت کرد و به تمجید از هافبک پرتغالی حریف پرداخت.
ژاوی: منچسترسیتی کار را برای ما سخت کرد/ سیلوا توانایی شگفت‌انگیزی در تصمیم‌گیری دارد

تیم فوتبال بارسلونا از یک دقیقه بامداد امروز (پنجشنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه نوکمپ به مصاف منچسترسیتی رفت که این بازی در نهایت با تساوی 3-3 خاتمه یافت. در این دیدار که با حضور 81900 تماشاگر برگزار شد، پی‌یرامریک اوبامیانگ در دقیقه 29، فرنکی دیونگ در دقیقه 66 و ممفیس دپای در دقیقه 79 برای کالاتان‌ها موفق به گلزنی شدند. در سوی دیگر خولیان آلوارس در دقیقه 21، کُل پالمر در دقیقه 70 و ریاض محرز در دقیقه 9+90 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا را به ثمر رساندند.

ژاوی هرناندس پس از این دیدار که با هدف افزایش آگاهی مردم در مورد بیماری مهلک ALS که بازیکن و مربی سابق بارسلونا و دوست نزدیک پپ گواردیولا یعنی خوان کارلوس اونزوئه به آن مبتلا شده  برگزار شد، گفت: ما با برگزاری این دیدار دوستانه نشان دادیم که فراتر از یک باشگاه هستیم.

وی  همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: در پایان، دو تیم و مربیان ایده مشابهی برای این بازی داشتند. منچسترسیتی یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. آنها تیمی سختکوش هستند و کار را برای ما سخت کردند.

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص هافبک پرتغالی من‌سیتی که گفته می‌شود بارسا به دنبال جذب او است، خاطرنشان کرد: کسی هم هست که بازیکنی مثل برناردو سیلوا، کوین دی‌بروینه و ارلینگ هالند را دوست نداشته باشد؟ منچسترسیتی تیم بزرگی دارد. خبری در خصوص سیلوا ندارم که بگویم و نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. فکر می‌کنم او بازیکن مهمی برای پپ و من‌سیتی است.

ژاوی 42 ساله در تکمیل صحبت‌هایش افزود: من برناردو را به عنوان یک بازیکن دوست دارم، او همه چیز را درک می‌کند و توانایی شگفت‌انگیزی در تصمیم‌گیری در جریان بازی دارد. او بازیکن بسیار مهمی برای پپ است و در زمین تفاوت را رقم می‌زند.

بارسلونا حالا باید خود را برای بازی با وایادولید در هفته سوم لالیگای اسپانیا آماده کند، دیداری که یکشنبه شب هفته پیش‌رو در نوکمپ برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by5xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افزایش احتمال ماندن پیانیچ در بارسلونا با تحت‌تأثیر قرار دادن ژاوی