تاریخ انتشار: 1401/06/05 12:36
کد خبر: 17263

حساب ویژه گواردیولا روی اریک هالند: همه توپ‌ها باید به او برسد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از بازیکنانش خواست که تمامی توپ‌ها را در محوطه جریمه حریف برای ارلینگ هالند ارسال کنند.
حساب ویژه گواردیولا روی اریک هالند: همه توپ‌ها باید به او برسد

منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت.

هالند در ترکیب سیتی عملکرد خوبی داشته و تا به حال در سه بازی سه گل به ثمر رسانده اما گواردیولا از بازیکنانش خواسته است که تمامی توپ‌های ممکن را برای این بازیکن بفرستند و محل دقیق حضور او در محوطه جریمه حریف را پیدا کنند.

فیل فودن در طول این سه هفته دو بار فرصت ارسال پاس برای این ستاره نروژی را داشته اما از انجام این کار خودداری کرده و خودش اقدام به شوتزنی کرده است و حالا به نظر می‌رسد که گواردیولا به تمامی بازیکنانش از جمله فودن در این باره تذکر داده است.

ارلینگ هالند

سرمربی سیتی در نشست خبری پیش از دیار برابر پالاس در این باره گفت:« بازی در آنفیلد در فصل گذشته را به خاطر دارید که فودن گل زد و نتیجه 2-2 شد، منظور ما موقعیتی شبیه به آن است. شاید او در آن لحظه حس کرد که ما یک مهاجم نوک کامل در ترکیب تیم نداریم اما حالا می‌دانیم که هالند در چنین موقعیتی همیشه برابر دروازه حریف حاضر است.»

گواردیولا با اشاره به توانایی‌های هالند اضافه کرد:« فودن قرار است گل‌های بسیاری از این پست به ثمر برساند و من هم به دنبال چنین چیزی هستم اما حالا او باید این تصاویر را مرور کند و در این صورت است که خواهد دید هالند در آن موقعیت قرار دارد و آماده استفاده از توپ است و بدون شک چنین فرصت‌هایی باید به او برسد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oa7ol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد 700 روزه گواردیولا در لیگ جزیره؛ بی سابقه و خاص + عکس

گواردیولا: بازی  کردن مقابل کریستال‌پالاس اصلا  آسان نیست
به سن هاجسون برسم به جای مربیگری گلف بازی می‌کنم!