تاریخ انتشار: 1401/06/07 23:23
کد خبر: 17139

مجبورم کردند به جای مسی بگویم رونالدو بهترین بازیکن است!

مگنوس کارلسن در یک افشاگری در مورد حساسیت مسئولان رئال نسبت به نام و موقعیت رونالدو حرف زده است.
مجبورم کردند به جای مسی بگویم رونالدو بهترین بازیکن است!

مگنوس کارلسن، قهرمان شطرنج دنیا گفته در حالی‌ که لیونل مسی را بهترین فوتبالیست دنیا می‌دانسته از طرف باشگاه رئال مادرید مجبور شده کریستیانو رونالدو را فوتبالیست مورد علاقه‌ خود و بهترین بازیکن دنیا معرفی کند.

در دوران درخشش کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید مدیران این باشگاه برای تقویت جایگاه و افزایش شهرت ستاره پرتغالی و تثبیت نام او به‌عنوان بهترین فوتبالیست دنیا، چنان اهمیتی قائل بودند که حتی مگنوس کارلسن، شطرنج‌باز بزرگ و قهرمان شطرنج دنیا را مجبور می‌کردند بر خلاف میل قلبی‌اش، رونالدو را به‌عنوان فوتبالیست مورد علاقه خود معرفی کند.

کارلسن ۳۱ ساله، استاد بزرگ شطرنج، از کودکی شیفته رئال مادرید بوده اما این شطرنج‌باز نروژی بر خلاف سایر مادریدیست‌های دوآتشه اعتقاد دارد لیونل مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است. او می‌گوید این اعتقاد با شیفتگی او به رئال مادرید مغایرت ندارد.

کارلسن در یک گفت‌وگو فاش کرد که بعد از دفاع از عنوان قهرمانی جهان خود در مصاحبه‌ای با باشگاه رئال مادرید شرکت کرده بود و در جریان مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره اینکه فوتبالیست مورد علاقه‌اش کیست از مسی نام برد. او می‌گوید مصاحبه‌کنندگان باشگاه مصاحبه را متوقف کردند و از او خواستند بار دیگر به این سوال جواب بدهد و نام کریستیانو رونالدو را مطرح کند.

شطرنج‌باز بزرگ نروژی گفت: «خیلی سخت است که کسی بتواند وقتی صحبت از بهترین فوتبالیست تاریخ مطرح می‌شود نام کسی به جز لیونل مسی را به زبان بیاورد. من از سال‌هایی که کریستیانو رونالدو هنوز به رئال نیامده بود هوادار تیم رئال بودم.  من همیشه رونالدو را دوست داشتم ولی در عین حال معتقد بودم مسی فوتبالیست بهتری است. من بارها به برنابئو رفتم و مسابقات رئال را از نزدیک تماشا کردم و مسئولان باشگاه همیشه به من لطف داشتند. فقط یک بار که قرار بود با آنها مصاحبه کنم از من پرسیدند که فوتبالیست رئالی مورد علاقه‌ام چه کسی است. من اسم شخص دیگری را بردم، فکر کنم آن روزها ایسکو را بهترین بازیکن تیم می‌دانستم. ولی آنها گفتند یک برداشت دیگر می‌رویم و این بار اسم رونالدو را بگو. یعنی رونالدو آن روزها تا این حد برایشان مهم بود.»

کارلسن در میان هواداران رئال آنقدر محبوب است که باشگاه اسپانیایی دو بار به او اجازه داده در سانتیاگو برنابئو به شکل افتخاری در زمین چمن حضور یافته و بازی را آغاز کند. او اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد زمین چمن برنابئو شد تا در لحظه شروع دیدار رئال و وایادولید اولین ضربه را به توپ بزند. شطرنج‌باز بزرگ نروژی در سال ۲۰۱۴ در بازی رئال مقابل سلتاویگو این کار را تکرار کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oa7pq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدرت رئال مادرید با جدایی رونالدو کم نمیشود