تاریخ انتشار: 1401/06/11 11:09
کد خبر: 16973

ستاره سیتی فاش کرد؛ پیشنهاد داشتم، اما نه از بارسلونا

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، مدعی شد قصدی مبنی بر ترک این باشگاه نداشته است.
ستاره سیتی فاش کرد؛ پیشنهاد داشتم، اما نه از بارسلونا

 در 24 ساعت پایانی پنجره تابستانی اخباری در مورد احتمال انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا منتشر شد، اما در نهایت این ستاره پرتغالی این فصل نیز در ترکیب سیتی بازی خواهد کرد. برناردو سیلوا فاش کرد پیشنهاد دیگر هنگامی داشته که البته از بارسلونا نبوده و مورد قبولش قرار نگرفته است. بر اساس ادعای این بازیکن، احتمالا پاری سن ژرمن برای جذب این بازیکن اقدام کرده و ناکام مانده است.

برناردو سیلوا گفت: "یک پیشنهاد از یک تیم وجود داشت و چیزی بیشتر در میان نبود. بنابراین تصمیم گیری برای من و باشگاه بسیار آسان بود، زیرا تنها پیشنهادم نیز بسیار دیر ارائه شد و البته هیچ چیزی از اسپانیا وجود نداشت. احترام متقابل و فراوانی بین من و پپ گواردیولا وجود دارد. من چیزهای زیادی از او آموخته ام و هر روز به یادگیری ادامه می دهم. اما نه فقط برای او، بلکه احترام فراوانی که برای هم تیمی هایم و هواداران سیتی نیز قائل هستم.

در پنج فصل گذشته، سیتی چهار بار قهرمان لیگ برتر شده و یک بار نیز به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. سیتی احتمالا یکی از سه باشگاه برتر جهان است و بنابراین من نمی‌توانم تیمی بهتر از این پیدا کنم و اینجا خیلی خوشحالم. من این فصل در این باشگاه می مانم و اگر این روند دو یا سه فصل دیگر نیز ادامه پیدا کند، من همیشه تمام تلاشم را برای منچسترسیتی انجام خواهم داد. فرهنگ زندگی در پرتغال کمی با شرایط اینجا در خارج از زمین متفاوت است. اما من شهر منچستر را دوست دارم و مردم واقعا خوب هستند. البته رفتاری که با من در خیابان و رستوران ها می شود کمی متفاوت است، اما من از زندگی در اینجا رضایت دارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ejrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارلینگ هالند: حیف که هت‌تریک نکردم
جلوی لیورپول خوب نبودم؛