تاریخ انتشار: 1401/06/11 19:58
کد خبر: 16947

لوپتگی: بارسا بهترین تیم دنیا در نقل و انتقالات بود

جولن لوپتگی، سرمربی سویا، عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی را تحسین کرد ولی گفت که به چیزی جز پیروزی بر این تیم در بازی فردا فکر نمی کند.
لوپتگی: بارسا بهترین تیم دنیا در نقل و انتقالات بود

سویا شروع بسیار بدی در فصل جدید داشته و از سه بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده است. سویا که فصل قبل رتبه چهارم لالیگا را با دست آورد، فعلا در رده پانزدهم قرار دارد. سویا فردا میزبان بارسلونا ت و پس از این بازی سه شنبه در لیگ قهرمانان باید در زمین خود به مصاف منچسترسیتی برود. دو بازی بسیار سخت و دشوار برای سویا و باید دید چه نتایجی کسب خواهد کرد.

جولن لوپتگی، سرمربی سویا، در نشست خبری امروز خود گفت:« دو بازی سخت و دشوار پیش رو داریم و باید هر چه سریع تر از بحران فاصله بگیریم. چند خرید جدید ما مثل عدنان یانوزای هنوز شرایط مناسب بازی ندارند و پیش فصل خوبی نداشتند ولی باید تلاش کنیم هر چه زودتر به تیم اضافه شوند. دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم، ضمن اینکه می خواهیم شروع خوبی هم در لیگ قهرمانان داشته باشیم.»

لوپتگی در مورد بارسلونا گفت:« بازی خوبی خواهد شد و برابر تیمی بازی داریم که معتقدم بهتر از همه تیم های دنیا خودش را در نقل و انتقالات تقویت کرد. ژاوی مربی ایده‌آلی برای سبک و فلسفه بارسلوناست ولی مهم این است که ما فردا چطور بازی کنیم. این دغدغه ذهنی من از چند روز گذشته است. سویا همشه در بازی های بزرگ خوب کار کرده و برای این بازی هم هیجان زده ایم. می خواهیم بارسا را ببریم و به اولین سه امتیاز فصل برسیم. برای پیروزی برابر بارسا باید بی نقص باشیم و بهترین بازی خودمان را انجام دهیم. فقط ارائه یک بازی خوب کافی نیست و قطعا به حمایت هواداران نیز نیاز داریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9xmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد ستاره تکنیکی رئال مادرید مشخص شد