تاریخ انتشار: 1401/06/12 15:14
ادعای موندودپورتیوو
کد خبر: 16899

احتمال شکایت بارسلونا از اتلتیکو مادرید جدی شد

مدیران بارسلونا حالا بدبین‌تر از همیشه به قضیه آنتوان گریزمان هستند و پس از صحبت‌های روز گذشته دیه‌گو سیمئونه، مطمئن شده‌اند که دلیل نیمکت‌نشینی‌های مهاجم فرانسوی، فنی نیست.
احتمال شکایت بارسلونا از اتلتیکو مادرید جدی شد

 پس از مصاحبه روز گذشته دیه‌گو سیمئونه در مورد دلیل نیمکت نشینی های آنتوان گریزمان تیم حقوقی باشگاه بارسلونا ممکن است شکایتی علیه باشگاه اتلتیکو مادرید ارائه کند.

سیمئونه دیروز در نشست خبری خود در مورد دلیل نیمکت‌نشینی‌های آنتوان گریزمان صحبت کرد. ستاره فرانسوی در آخرین دقایق نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بارسا با قراردادی دو ساله و قرضی به اتلتیکو برگشت. گریزمان اگر فصل جاری در 50 درصد بازی های اتلتیکو، 45 دقیقه یا بیشتر بازی کند، بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی‌اش فعال خواهد شد. گفته می شود باشگاه به سیمئونه فشار آورده تا به گریزمان کمتر از 45 دقیقه بازی بدهد. مذاکرات اتلتیکو و بارسا برای کاهش بند خرید دائمی گریزمان نتیجه نداده و اتلتیکو هم به این شکل واکنش نشان داده است.

سیمئونه این گمانه‌زنی‌ها را رد نکرد و گفت:« 10 سال است مربی اتلتیکو هستم و همه من را می شناسید. من مربی در خدمت باشگاه هستم و همیشه همینطور بوده‌ام. من هرگز بر خلاف برنامه‌های باشگاه عمل نکرده‌ام. هیچ بازیکنی حتی فوق ستاره ها بالاتر از باشگاه نیستند.»

4wtpndbe

نشریه موندودپورتیوو امروز در این رابطه نوشت که تیم حقوقی بارسلونا شکایت از باشگاه اتلتیکو مادرید را به شکل جدی پیگیری خواهد کرد. بدبینی بارسلونا پس از اینکه گریزمان در سه بازی اخیر اتلتیکو 30 دقیقه و کمتر به میدان رفت، شروع شد و بعد از مصاحبه روز گذشته سیمئونه، این بدبینی بیشتر نیز شده است. باشگاه حالا از تیم حقوقی خود خواسته تا در صورت ادامه این روند، شکایت از اتلتیکو را در دستور کار خود قرار بدهد. اتلتیکو امروز در زمین سوسیداد به میدان خواهد رفت و باید دید گریزمان این بار هم کمتر از 45 دقیقه بازی خواهد کرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488jrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شماره پیراهن گریزمان در اتلتیکو مشخص شد