تاریخ انتشار: 1401/06/16 10:50
کد خبر: 16687

لواندوفسکی بالاتر از مسی و رونالدو

نشریه مادریدی از ستاره لهستانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.
لواندوفسکی بالاتر از مسی و رونالدو

تیم فوتبال بارسلونا امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلژن می رود.

در همین رابطه قبل از حضور لواندوفسکی در لیگ قهرمانان اروپا نشریه اسپانیایی گزارشی از قاتل تازه وارد بارسلونا در اروپا ارائه کرد.

نشریه «موندو دپورتیوو» در این زمینه، نوشت: او سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با (۸۶) گل از بین کسانی که حداقل ۴۰ بازی انجام داده اند، به طور میانگین از مسی و کریستیانو رونالدو با ضریب گلزنی(۰.۸۱) بالاتر است.

لواندوفسکی بالاتر از مسی و رونالدو

رابرت لواندوفسکی که در حال حاضر با ۵ گل در ۴ بازی در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد، امروز اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن بارسا انجام خواهد داد.

قهرمان سال ۲۰۲۰ و بهترین گلزن آن دوره با (۱۵گل) با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا بت خاصی دارد. تنها کریستیانو رونالدو (۱۴۰) و لئو مسی (۱۲۵) از ۸۶ گل او در این رقابت ها فراتر رفته اند.

میانگین جهانی "لواندوفسکی" نه تنها بهتر از بازیکن رئال مادرید، آخرین گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا با ۱۵ گل است. از بین کسانی که حداقل ۴۰ بازی انجام داده اند.  بنزما  میانگین گلزنی (۰.۶۰) در هر بازی را دارد. البته ارلینگ هالند رکورد لواندوفسکی را شکست داد چون میانگین گلزنی (۱.۲۵)، با ۲۵ گل در ۲۰ بازی را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oa5ol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو، حضور در تیم جدید، دستاوردهای متفاوت