تاریخ انتشار: 1395/08/20 10:20
کد خبر: 249929

آمار فوق‌العاده کهکشانی‌ها در لالیگا

تیم رئال‌مادرید در تمام بازی‌های خود در این فصل موفق به گلزنی شده است.
آمار فوق‌العاده کهکشانی‌ها در لالیگا

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، رئال‌مادرید درحالی به وقفه بازی‌های بین‌المللی در ماه نوامبر رفت که در تمام 17 بازی خود در این فصل گلزنی کرده است. اولین گل کهکشانی‌ها را در این فصل مارکو آسنسیو در سوپرجام برابر سویا به ثمر رساند.
از آن پس غول‌های مادرید در 11 بازی خود در لیگ مجموعاً 31 بار دروازه حریفان را گشودند. آنها همچنین در 4 مسابقه لیگ قهرمانان (12 گل) و در دیدار جام‌حذفی (7 گل) گلزنی کردند. بزرگترین پیروزی آنان به دیدار خارج از خانه در جام‌حذفی برابر لنونسا بازمی‌گردد (7-1)، و بهترین پیروزی خانگی آنها نیز برابر لگیا ورشو در لیگ قهرمانان ثبت شد (5-1).
19 بازیکن رئال‌مادرید نیز تاکنون در این فصل پایشان به گلزنی باز شده که موراتا با 8 گل برترین گلزن کهکشانی‌هاست. بعد از او کریستیانو رونالدو و گرت بیل با 7 گل، آسنسیو با 6 گل و کریم بنزما با 5 گل قرار دارند.
گفتنی است رئال‌مادرید پس از وقفه بازی‌های بین‌المللی ماه نوامبر، در دیداری حساس در 30 آبان به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت و باید دید کهکشانی‌ها می‌توانند این روند گلزنی خود را در برابر دفاع مستحکم شاگردان دیگو سیمئونه ادامه دهند یا خیر؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7yek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنابئو برای رونالدو نحس شد