تاریخ انتشار: 1401/06/20 13:06
کد خبر: 16508

بارسا دست‌بردار نیست؛ ستاره سیتی ژانویه در نوکمپ

مدیران بارسلونا همچنان به برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، به عنوان یکی از اهداف اصلی‌شان نگاه می‌کنند.
بارسا دست‌بردار نیست؛ ستاره سیتی ژانویه در نوکمپ

 ژاوی هرناندز علاقه زیادی داشت که در همین پنجره نقل و انتقالاتی بتواند برناردو سیلوا را برای تقویت خط میانی تیمش به خدمت بگیرد.

گفته می‌شد که این بازیکن نیز علاقه زیادی داشت که از سیتی جدا شود و پیراهن بارسلونا را در فصل جدید به تن کند تا چالش جذابی را تجربه کرده باشد.

اما با توجه به این که پیشنهاد رسمی بارسا بسیار دیگر هنگام به دست سیتی رسید و فرصتی برای جذب بازیکن جدید و پر کردن جای خالی سیلوا وجود نداشت، این باشگاه حاضر به قبول پیشنهاد بارسا و فروش ستاره تیمش نشد.

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده است که مدیران این باشگاه اسپانیایی همچنان این بازیکن پرتغالی را به دقت زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند هرچه سریع‌تر او را به نوکمپ منتقل کنند.

در واقع آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه پیشنهادی را  برای خرید سیلوا به سیتی ارائه کنند و امید دارند که علاقه این بازیکن به حضور در نوکمپ نیز بتواند در تسریع روند جذب او کمک کند.

این در حالی است که پپ گواردیولا پیش از این بارها تاکید کرده که سیلوا یکی از مهره‌های کلیدی تیم اوست که نقش مهمی در قهرمانی‌های چند فصل گذشته ایفا کرده است و باید دید که آیا سیتی حاضر خواهد شد چنین بازیکن مهمی را در میانه فصلی پر فشار و پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر از دست بدهد یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekan6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره‌ای که بارسلونا برای زمستان مد نظر دارد