تاریخ انتشار: 1401/06/23 22:40
کد خبر: 16357

تنش در میلان؛ یک هوادار کروات چاقو خورد!

یک هوادار دینامو زاگرب پیش از شروع دیدار این تیم با میلان در لیگ قهرمانان اروپا در خیابان‌های شهر میلان چاقو خورده و مجروح شده است.
تنش در میلان؛ یک هوادار کروات چاقو خورد!

میلان و دیناموزاگرب از دقایقی پیش در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا و در گروه E به میزبانی روسونری در حال برگزاری است.

اما رسانه‌ها گزارش دادند که پیش از شروع مسابقه یک هوادار کروات دیناموزاگرب در نزدیکی ورزشگاه سن‌سیرو به ضرب چاقو مجروح شده است. رسانه‌های ایتالیایی البته می‌گویند این هوادار به بیمارستان منتقل شده است و جانش را خطری تهدید نمی‌کند.

چیزی در حدود 4هزار هوادار دیناموزاگرب از کرواسی به شهر میلان آمده‌اند تا شاهد دیدار تیم‌شان با روسونری باشند. فرد مجروح یک هوادار 39ساله است که گفته می‌شود از ناحیه پشت چاقو خورده است.

خبرگزاری آنسا در ایتالیا با اعلام این خبر گفت اشخاصی ناشناس به این هوادار کروات حمله کرده‌اند. از سوی دیگر 36 هوادار کروات توسط پلیس ایتالیا دستگیر شده و به کلانتری‌های شهر میلان منتقل شده‌اند. از میان آنها 23 هوادار به دلیل تخلفاتی که مرتکب شده‌اند در بازداشت باقی مانده‌اند و باید در مقابل دادگاه‌های ایتالیا حاضر شوند.

امروز صبح پلیس ایتالیا در شهر میلان اعلام کرد از گروهی از هواداران کروات دیناموزاگرب وسایلی مانند بمب‌های دودزا، باتوم‌های غیرمجاز و انواع و اقسام چاقو کشف و ضبط کرده است. در ورزشگاه سن‌سیرو، هواداران دینامو به طبقه بالای ضلع شمالی هدایت شده‌اند که دقیقا روبروی جایگاه هواداران تیفوسی میلان است. پلیس قصد داشت حداکثر فاصله بین این دو گروه از هواداران برقرار باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdqzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سری A| فتح دربی دلامادونینا توسط میلان با درخشش لیائو