تاریخ انتشار: 1401/06/24 22:06
کد خبر: 16310

طوفانی که نیمار علیه داور به راه انداخت/ میمون دردسرساز!

نیمار اخطار گرفتنش از داور به دلیل شادی گل را بی‌احترامی نسبت به خود دانست.
طوفانی که نیمار علیه داور به راه انداخت/ میمون دردسرساز!

نیمار ستاره پاری‌سن‌ژرمن اخطار گرفتنش از داور به دلیل شادی گل را بی‌احترامی نسبت به خود دانست.

ستاره برزیلی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، از دنیلی زیبرت داور آلمانی بازی تیم پاری‌سن‌ژرمن مقابل مکابی به خاطر نشان دادن کارت زرد به او پس از شادی گلش انتقاد کرد.

نیمار مدتی است که برای پاسخ دادن به منتقدانش به شیوه‌ای خاص شادی پس از گل انجام می‌دهد. این بازیکن ۳۰ ساله دست‌های خود را کنار صورتش می‌برد و زبانش را بیرون می‌آورد و به نوعی ژست میمون را به خود می‌گیرد اما این ژست میمون این بار برای ستاره پی‌اس‌جی دردسرساز شد.

از نظر زیبرت این شادی نیمار پس از به ثمر رساندن یازدهمین گل فصلش در پیروزی ۳ بر یک پاریسی‌ها، در دسته حرکات و ژست‌های تحریک کننده هواداران حریف قرار داشته و مطابق قوانین فیفا باید با اخطار رو به رو می شد.

نیمار از این تصمیم داور به شدت خشمگین شده و در واکنش به تصمیم زیبرت در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «این یک بی‌احترامی کامل نسبت به یک ورزشکار است. من بی‌جهت یک کارت زرد گرفتم و همچنان ناراحتم و داور؟ او حتی نگفت که اشتباه کرده است.»

طرفداران نیمار هم یک کمپین توئیتری علیه این داور به راه انداخته اند و تصاویر مختلف از شادی گل مشابه نیمار را که با هیچ واکنشی رو به رو نشده است را منتشر کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5xwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: تا می‌آییم شکل بگیریم کمرمان را می‌شکنند/ لطمه‌هایی که گل‌گهر می‌بیند به خاطر من است