تاریخ انتشار: 1401/06/25 14:53
کد خبر: 16283

ناگلزمان: روزهای درخشان مانه فرا خواهد رسید

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد به زودی زمان درخشش سادیو مانه فرا خواهد رسید.
ناگلزمان: روزهای درخشان مانه فرا خواهد رسید

بعد از شروعی درخشان در بایرن مونیخ سادیو مانه در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته و مورد انتقاد رسانه ها و هواداران قرار گرفته است. در آستانه دیدار برابر آگزبورگ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرده و تاکید کرد این ستاره سنگالی خودش به خوبی می داند در کدام بازی های بایرن مونیخ نمایش چندان موفقی نداشته است.

یولیان ناگلزمان گفت: خیلی مهم است که با یک پیروزی به استقبال تعطیلات ملی برویم. ما در جدول کمی عقب هستیم، اما اگر صرفا از نظر فوتبالی به آن نگاه کنید، شرایط خوبی را سپری کرده و از نظر آماری ما بسیار جلوتر از رقبای خود هستیم. اما از بُعد نتایج، در سه بازی اخیر انتظار بیشتری از تیم داشتیم.

آگزبورگ ارسال های بلند زیادی داشته، آنها برای توپ دوم می‌روند و از راه دور شوت می زنند. بازیکنان این تیم خیلی در زمان سخت تلاش می‌کنند، پس ما باید از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم استفاده کنیم و در صورت رخ دادن این اتفاق، مطمئن هستم که با پیروزی به سمت بازی‌های ملی خواهیم رفت.

x1edhs1x

فرم سادیو مانه؟ او خیلی عملکرد خودش را بررسی کرده، می داند چه زمانی خوب بازی کرده و در کدام مسابقه آنقدرها نیز آماده نبوده است. سادیو مانه بسیار متواضع است و به بهترین فرم خود بازخواهد گشت. این طبیعی است. این شرایط بعد از انتقال طبیعی است، مانه به من اعتماد دارد و گل ها و پاس گل های زیادی برای ما از سوی این بازیکن در راه خواهد بود.

احتمال استراحت دادن به جاشوا کیمیش؟ او همیشه می تواند بازی کند. کیمیش بازیکن بسیار مهمی برای بایرن مونیخ بوده و باعث پیوند خطوط تیم در زمین می شود. به همین دلیل ما نمی خواهیم بدون کیمیش بازی کنیم، اما اگر شرایط اجازه دهد، به او استراحت داده خواهیم داد. فکر می کنم کیمیش فردا در ترکیب ثابت قرار دارد، زیرا هیچ خطری وجود نداشته او بازیکنی مستعد مصدومیت نیست."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kewg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان ساپینتو برای بازیکنان استقلال/ او با کسی شوخی ندارد!