تاریخ انتشار: 1401/06/26 18:43
کد خبر: 16245

امیدوارم میلان من را بخرد و به بارسلونا برنگردم!

سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی، که اخیرا از بارسا قرضی راهی میلان شده، دوست دارد در همین باشگاه بماند و به بارسلونا برنگردد.
امیدوارم میلان من را بخرد و به بارسلونا برنگردم!

دو هفته پیش میلان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بعد از توافق با بارسلونا برای انتقال قرضی سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی این باشگاه، او را رسما با قراردادی یک‌ساله به خدمت گرفته است. باشگاه ایتالیایی از این حق برخوردار است که در پایان این مدت او را به‌صورت قطعی خریداری کند.

 

ژاوی به مدیران بارسا اطلاع داده بود که نیازی به این مدافع آمریکایی ندارد. با این‌حال بارسلونا در مذاکره با میلان احتیاط کرد و تصمیم گرفت او را فعلا به‌صورت قرضی واگذار کند. میلان در صورتی‌که سال آینده خواهان انتقال دائمی سرجینیو دِست باشد، باید 20 میلیون یورو به بارسا بپردازد.

 

دِست تا به اینجا در دو بازی در لیگ قهرمانان برای میلان، 45 دقیقه در میدان بوده ولی هنوز در سری آ بازی نکرده است. او امیدوار است در میلان ماندنی شود و به بارسا برنگردد. دِست در این رابطه گفت:« می خواهم بهترین بازی ها را برای میلان انجام دهم تا در نهایت قراردادم دائمی شود. من می توانم در چند پست مختلف بازی کنم. برای من بازی در سمت چپ و راست خط دفاعی و حتی بازی به عنوان بال تهاجمی تفاوتی ندارد و در همه این پست ها، بهترین عملکرد را دارم. البته در نهایت مربی تصمیم گیرنده است. امیدوارم بتوانم کادر فنی را متقاعد کنم و در نهایت در میلان بمانم.»

 

دِست ادامه داد:« سری آ متفاوت با لالیگاست و فکر می کنم اینجا می توانم به بازیکنی بهتر و کامل‌تر تبدیل شوم. سبک بازی میلان برای من مناسبت‌تر است و به همین دلیل دوست ندارم به بارسلونا برگردم. آمدن به فوتبال ایتالیا یک تغییر بزرگ برای من است و معتقدم تصمیم درستی گرفتم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqkkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اتوئو به ۲۲ ماه زندان محکوم شد