تاریخ انتشار: 1401/06/30 13:05
سامپائولی:
کد خبر: 16100

مسی می‌داند تیم چه زمانی می‌برد یا می‌بازد!

خورخه سامپائولی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی رهبری ساکت در زمین است که همه چیز را درک می‌کند.
مسی می‌داند تیم چه زمانی می‌برد یا می‌بازد!

سامپائولی پیش از این سابقه هدایت تیم ملی آرژانتین را داشت و با این تیم به جام جهانی 2018 روسیه رفت که در مرحله یک هشتم با شکست برابر تیم ملی فرانسه حذف شد.

این مربی در طول مدت حضورش روی نیمکت این تیم فرصت کار با مسی را داشت و با این که بسیاری از خبرنگاران از رابطه نه چندان خوب این دو نفر خبر می‌دادند اما این مربی همچنان این ستاره پی اس جی را به عنوان یکی از نوابغ دنیای فوتبال می‌داند.

او در گفتگو با AND Deportes درباره این بازیکن اظهار داشت:« هدایت مسی در واقع هدایت کردن یک نابغه است. او بازیکنی است که بالاتر از هر بازیکن دیگری قرار دارد. او حتی به خوبی می‌داند که شما چه زمانی قرار است ببازید و چه زمانی قرار است برنده میدان باشید.»

سامپائولی با اشاره به توانایی مسی برای ارزیابی شرایط بازی گفت:« او می‌تواند صرفا با دو نگاه به طور دقیق به شما بگوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. او یک رهبر ساکت در زمین بازی است اما همه چیز و همه اتفاقاتی که در حال رخ دادن است را به خوبی درک می‌کند.»

این مربی آرژانتینی درباره نبوغ این بازیکن اضافه کرد:« او می‌داند چه زمانی تیمی که خودش را به خوبی آماده کرده است هیچ شانسی برای برنده شدن و قهرمانی ندارد. او ورای توانایی تکنیکی و بازی‌خوانی به خوبی از این موضوعات آگاه است و به همین دلیل است که یک نابغه به حساب می‌آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a5bm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تی‌شرت مسی جنجال‌ساز شد