تاریخ انتشار: 1401/07/02 20:14
کد خبر: 16001

شوخی با ستاره انگلیسی؛ نترس، کیه‌لینی رفت!

بعد از شکست 0-1 انگلیس برابر ایتالیا، بوکایو ساکا که عملکرد ضعیفی داشت، مورد تمسخر رسانه های ایتالیایی قرار گرفت و آنها مدعی شد او هنوز در شوک خطای جورجیو کیه لینی در فینال یورو است.
شوخی با ستاره انگلیسی؛ نترس، کیه‌لینی رفت!

 تیم ملی انگلیس شب گذشته با یک گل در لیگ ملت های اروپا در خانه ایتالیا و در ورزشگاه سن سیرو شکست خورد. بوکایو ساکا، ستاره 19 ساله این تیم که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن سال تیم ملی انگلیس برگزیده شده، نمایش بسیار ضعیفی در این دیدار داشته و بعد از تعویض در دقیقه 72 توسط گرت ساوت گیت، از گاتزتا دلااسپورت نمره نازل 4.5 را دریافت کرد تا بدترین بازیکن ترکیب سه شیرها لقب گیرد.

اما روزنامه نگاران ایتالیا بعد از این دیدار به تمسخر عملکرد ساکا پرداختند. فابیو لیچاری نوشت: "یکی به او بگوید دیگر نگران کیه لینی نباشد. او دیگر عضو تیم ملی ایتالیا نیست."

در واقع فابیو لیچاری به صحنه به یادماندنی فینال سال گذشته یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی اشاره کرده است. در اواخر آن دیدار بود که جورجیو کیه لینی خطایی فنی روی ساکا مرتکب شده و جلوی یک ضدحمله خطرناک از تیم ملی انگلیس را گرفت. این مدافع باتجربه اینقدر با زیرکی خطا کرد که به جای دریافت کارت قرمز، با کارت زرد مواجه شد.

در نهایت بوکایو ساکا در جریان ضربات پنالتی، یکی از پنالتی های انگلیس را خراب کرد و آتزوری در خانه حریف به عنوان قهرمانی دست یافت. انگلیس که با شکست در خانه ایتالیا به دسته پایین تر لیگ ملت ها سقوط کرد، پنج شنبه آخرین بازی خود را برابر آلمان انجام خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e6m7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هری کین: هواداران حق دارند ما را هو کنند

بهنام سراج؛ سرمربی جدید صنعت نفت
به صورت موقت تا انتخاب سرمربی