تاریخ انتشار: 1401/07/03 10:45
کد خبر: 15985

سانتوس: برای بردن اسپانیا مصمم هستیم

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید تیمش آماده است تا با تمام وجود برابر اسپانیا به میدان برود.
سانتوس: برای بردن اسپانیا مصمم هستیم

تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف جمهوری چک رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.

این بازی از اهمیت خاصی برای این تیم برخوردار بود چون با کسب سه امتیاز این بازی و با توجه به باخت اسپانیا در دیگر دیدار این گروه برابر سوئیس توانست با 10 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و حالا باید منتظر بازی برابر اسپانیا باشد تا تکلیف صدرنشین نهایی  مشخص شود. شاگردان لوئیز انریکه با هشت امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

سانتوس پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« اجازه دهید صرفا درباره این پیروزی فکر نکنیم. ما در نیمه اول به سطحی که می‌خواستیم رسیدیم و مشکلات کوچکی مانند عدم استفاده از توپ‌های بازگشتی در فاز دفاعی را شاهد بودیم اما در بقیه موارد نمایش خوبی را ارائه کردیم.»

سرمربی با اشاره به افت تیمش در نیمه دوم این بازی اظهار داشت:« ما در نیمه دوم با سه گل جلو بودیم و کم کم توپ را از دست دادیم که طبیعی بود و زمان بسیاری از دست رفت. در نهایت پیروز شدیم و باید منتظر بازی با اسپانیا باشیم. من همیشه گفته‌ام که بازی با اسپانیا بهترین فینالی است که می‌شد برای این گروه برگزار کرد.»

او با اشاره به اهمیت بازی آخر این گروه برای تیمش اضافه کرد:« ما به همین شکل که به بازی امشب نگاه کردیم، به بازی با اسپانیا هم نگاه خواهیم کرد. با همین عزم راسخ به میدان  می‌رویم و برای پیروزی مصمم هستیم. بهترین اتفاقات هنوز در راه هستند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8mn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سانتوس:‌ پرتغال صعود نکند استعفا خواهم داد