تاریخ انتشار: 1401/07/04 10:00
ولز بدون برد در لیگ ملت‌ها ماند؛
کد خبر: 15961

سقوط حریف ایران در جام جهانی به لیگ B اروپا

تیم ملی ولز در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مقابل لهستان شکست خورد.
سقوط حریف ایران در جام جهانی به لیگ B اروپا

در چارچوب بازی‌های هفته ششم گروه ۴ دسته A لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی ولز که یکی از رقبای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ است، از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب(به وقت ایران) در ورزشگاه کاردیف سیتی به مصاف تیم ملی لهستان رفت.

ولز که ستاره‌های خود ازجمله گرت بیل را در اختیار داشت، امیدوار بود پس از چهار شکست و یک تساوی در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را در مسابقه خانگی مقابل تیم ملی لهستان به دست بیاورد و ضمن صعود به رتبه سوم مرحله گروهی، در لیگ A ملت‌ها بماند که این اتفاق برای آنها نیفتاد.

تیم ملی لهستان که در دیدار رفت مقابل ولز به برتری رسیده بود، در بازی برگشت نیز با درخشش رابرت لواندوفسکی و پاس گل این بازیکن توانست از سد تیم ملی ولز عبور کند و در دسته برتر لیگ ملت‌های اروپا بماند.

لهستان در دقیقه ۵۸ این مسابقه روی توپ ارسالی از میانه زمین و پاس در عمق استثنایی لواندوفسکی که با یک حرکت نمایشی از بین دو مدافع ولز داده شد، با شوت زمینی کارول سوایدرسکی دروازه ولز را باز کرد و با همین تک گل به برتری رسید.

تیم ملی ولز با شکست یک بر صفر خانگی مقابل لهستان، یک امتیازی ماند تا در پایان دور گروهی لیگ A ملت‌های اروپا، در قعر جدول گروه چهارم قرار بگیرد و به دسته پایین‌تر این مسابقات سقوط کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8mb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سانتوس: برای بردن اسپانیا مصمم هستیم

جنجال در تنیس تور جهانی مادرید با اسم طارمی!
شما مریض هستید که او را مسخره می کنید؛