تاریخ انتشار: 1401/07/07 19:27
حواشی بی‌پایان پاریس
کد خبر: 15861

بازداشت 3 نفر به‌اتهام همکاری غیرقانونی با PSG

طبق ادعای نشریه لوپاریزین، سه نفر توسط پلیس فرانسه و به عنوان بخشی از تحقیقاتی که شامل PSG و ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه می شود، بازداشت شدند.
بازداشت 3 نفر به‌اتهام همکاری غیرقانونی با PSG

 ساعاتی پس از انتشار گزارش نشریه لیبراسیون درباره دست داشتن ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، در باج‌گیری، اخاذی و دستگیری غیرقانونی یک تاجر الجزایری-فرانسوی در قطر، نشریه لوپاریزین گزارش حاشیه ای جدیدی در مورد پی اس جی و الخلیفی منتشر کرد. بر اساس اطلاعات افشاشده توسط لوپاریزین، سه نفر متهم به کمک های غیرقانونی و  پولشویی به نفع باشگاه پاریسی، امروز به دادگاهی در پاریس معرفی شدند تا در چارچوب تحقیقاتی که از جولای 2021 مفتوح است، بازجویی شوند.

بازداشت 3 نفر به‌اتهام همکاری غیرقانونی با PSG

 

اولین مظنون، مالک نام دارد که در سال 2018 به عنوان کارمند در پی اس جی مشغول به فعالیت شد. او اخیراً به همکاری خود با این باشگاه پایان داده است و گفته می شود که از یکی از دوستانش برای گرفتن اطلاعات محرمانه پلیس استفاده می کرد. اطلاعاتی که به پی اس جی برای حل مشکلات قضایی بازیکنانش کمک می کرد. برای مثال مالک در قضیه سیلی نیمار به هوادار رن در سال 2019 پس از باخت در فینال جام حذفی فرانسه، توانسته بود اطلاعات محرمانه پلیس را به دست بیاورد.

دومین فرد دستگیر شده یک افسر پلیس است که به گفته لوپاریزین، برای اداره امنیت بین المللی پلیس ملی کار می کرد. مظنون متهم به صدور غیرقانونی اجازه اقامت برای یک سرمایه گذار خاورمیانه ای است. وکلای او نخواستند به لوپاریزین در این مورد اظهارنظر کنند.

بازداشت 3 نفر به‌اتهام همکاری غیرقانونی با PSGمتهم سوم و نهایی طیب است، همان فردی که امروز لیبراسیون در مورد او گزارش داد. این مرد 41 ساله که به همراه همسر و فرزندانش در قطر زندگی می کرد، حدود دو سال قبل بازداشت و تا اول نوامبر سال گذشته در زندان بود. او اطلاعاتی در اختیار داشت که نشان می داد ناصر الخلیفی در پروسه انتخاب جنجالی قطر به عنوان میزبان برگزاری جام جهانی، نقش داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8m7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معضل PSG پس از توافق نهایی با مدافع لایپزیش
فهرستی که جا ندارد

غیبت مدافع PSG در دیدار برابر شاگردان کی‌روش؟
وضعیت عبدو دیالو امروز بررسی می‌شود