تاریخ انتشار: 1401/07/07 23:31
کد خبر: 15852

آزمون برگردد همه ما او را در آغوش خواهیم گرفت/ سردار را با خودمان خواهیم برد!

تیم های بایرن مونیخ و بایر لورکوزن فردا در دیداری حساس از هفته هشتم بوندس لیگا، در آلیانس آرنا به مصاف هم می روند.
آزمون برگردد همه ما او را در آغوش خواهیم گرفت/ سردار را با خودمان خواهیم برد!

جراردو سیوانه سرمربی بایر صبح امروز در نشست خبری پیش از این بازی مهم حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او گفت: آزمون یک الگوی بزرگ است، الان تمام دنیای فوتبال او را تماشا می کنند.

مجله بیلد با انعکاس نشست مطبوعاتی جراردو سیوانه نوشت: قبل از بازی خارج از خانه برابر بایرن جراردو سیوانه سرمربی بایر در مورد گفت‌وگوی خود با آزمون پس از بازگشت او به تمرینات صحبت کرد و به صراحت گفت که این بازیکن ایرانی برای سفر مونیخ نیز در فهرست تیم خواهد بود.

سیوانه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بایرن درباره سردار آزمون و فعالیت اخیر او در فضای مجازی گفت: این موضوع موج های بزرگی ایجاد کرده است. ما سعی می کنیم هر بازیکنی را که (به تمرینات) برمی گردد، در سریع ترین زمان ممکن با سایر اعضای تیم ادغام کرده و در اختیار داشته باشیم. ما هم سعی می کنیم با سردار همدلی کنیم، این موضوع را با او در میان بگذاریم، به صحبت هایش گوش بدهیم و از او حمایت کنیم تا بتواند با تمام تمرکز، در خدمت تیم باشد.

سیوانه با تمجید از آزمون گفت: سردار در تعهد و رفتارش الگوی بزرگی برای همه است. حالا این ما هستیم که باید دست سردار را بگیریم و او را در این شرایط سخت تنها نگذاریم و او را با خود همراه کنیم. هم از لحاظ تعهد کاری و همچنین به عنوان یک کار اخلاقی، برای همه ما مهم است که او را در آغوش بگیریم و در این شرایط از او حمایت کنیم.

سرمربی لورکوزن در پایان و با تأیید این موضوع که مهاجم ایرانی را برای بازی بزرگ فردا در اختیار دارد، تصریح کرد: آزمون برای بازی در مونیخ در دسترس است. ما قطعا او را با خود به مونیخ خواهیم برد، او واقعاً می خواهد که با تیم بیاید و علاقه و اشتیاق زیادی در این خصوص دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399gxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشنواره گل بایرن مونیخ با دبل مانه / ناگلزمان انتقام گرفت