تاریخ انتشار: 1401/07/08 00:16
کد خبر: 15851

امباپه اصلاً نمی‌خواهد نیمار در تیم باشد/ اختلافی که از سرد به یخ تبدیل شده!

گفته می‌شود امباپه به هیچ وجه نمی‌خواهد ستاره برزیلی در تیم پاری‌سن‌ژرمن حضور داشته باشد
امباپه اصلاً نمی‌خواهد نیمار در تیم باشد/ اختلافی که از سرد به یخ تبدیل شده!

رابطه کیلیان امباپه و نیمار در پاری‌سن‌ژرمن در این فصل از سرد به یخ (!) تبدیل شده است که این موضوع تهدیدی جدی برای هماهنگی تیم است.

گفته می‌شود امباپه به هیچ وجه نمی‌خواهد این بازیکن برزیلی در تیم باشد و از آن طرف هم نیمار ۳۰ ساله از اختیاراتی که به مهاجم ۲۳ ساله فرانسوی داده شده شگفت‌زده شده است. این امر به ویژه از زمانی که پاری‌سن‌ژرمن حسابی ولخرجی کرد تا امباپه را متقاعد کند که پیشنهاد رئال‌مادرید را رد کند و قرارداد خود را در تابستان تمدید کند، بیشتر به چشم آمد.

روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارش خود نوشته که رابطه بین این دو ستاره از همان شروع فصل خراب شد و از آن زمان بهتر هم نشده است. این گزارش می‌گوید امباپه موافق فروش نیمار در تابستان بود، بازیکنی که سال ۲۰۱۷ تیم قهرمان فرانسه پیوست.

با این حال، این جدایی اتفاق نیفتاد اما نیمار مطمئن شده که امباپه عامل محرکه‌ای در تلاش برای متقاعد کردن مدیران پاری‌سن‌ژرمن برای فروش او بوده است. در حالی که این دو بازیکن سعی می‌کنند در ملاء عام لبخند بزنند تا وانمود کنند که همه چیز خوب است و حتی گل‌ها را با هم جشن می‌گیرند اما ظاهراً پشت صحنه اوضاع بسیار سرد شده است.

اکیپ نوشته که لیونل مسی به عنوان یک واسطه بین این دو عمل می‌کند تا اوضاع در رختکن پی‌اس‌جی بحرانی نشود. در حالی که هیچ یک از این دو بازیکن به طور مستقیم به این وضعیت نپرداخته‌اند اما در بین حرفهای آنها می‌توان مطالب زیادی را متوجه شد. امباپه پس از پیروزی فرانسه مقابل اتریش گفت: «آزادی بسیار بیشتری در اینجا (تیم ملی فرانسه) دارم. اما در پاریس شرایط فرق می‌کند و اینطور نیست. از من خواسته می‌شود که در کناره‌ها بازی کنم و اوضاع متفاوت است.»

نیمار هم بعد از اینکه برزیل در لوهاور غنا را شکست داد، در مورد رابطه با امباپه مورد سوال قرار گرفت. او پاسخ داد «با کیلیان؟» و سپس محل مصاحبه را ترک کرد.

هر دو بازیکن در فرم عالی گلزنی هستند و نیمار ۱۰ بار در تمام رقابت‌ها و امباپه ۹ بار گلزنی کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488lxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی پس از شکست برابر برزیل اشک همه را در آورد