تاریخ انتشار: 1401/07/08 10:11
کد خبر: 15846

ستاره انگلیسی زیر سایه هالند؛ تعویق قرارداد کین و نایکی

به نظر می‌رسد که حضور و درخشش ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در لیگ برتر تبعاتی را برای هری کین هم به همراه داشته است.
ستاره انگلیسی زیر سایه هالند؛ تعویق قرارداد کین و نایکی

هالند تابستان امسال تصمیم گرفت از بروسیا دورتموند جدا شود و با وجود تمام پیشنهادهایی که از باشگاه‌های بزرگ اروپایی داشت، منچسترسیتی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد. 

این بازیکن از زمان حضورش در ترکیب سیتی تا به حال نشان داده است که درخشش او در بوندسلیگا اتفاقی نبوده و رکوردهای بسیاری را در همین مدت کوتاه به نام خودش ثبت کرده است. 

با این که تیم ملی نروژ موفق به کسب سهمیه حضور در جام جهانی 2022 قطر نشد اما برندهای بزرگ ورزشی شامل نایکی ترجیح می‌دهند که اول قراردادشان را با این بازیکن جوان به ثبت برسانند. 

حالا روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف مدعی شده که همین موضوع باعث شده است که قرارداد نایکی با هری کین که مذاکرات برای تمدید آن از مدت‌ها قبل آغاز شده بود به تعویق بیفتد. 

جلسات بین نمایندگان دو طرف مدتی است که برگزار نشده است و این شرکت تولید لباس و لوازم ورزشی قصد دارد امضای این قرارداد را به صورت رسمی به پس از برگزاری رقابت‌های جام جهانی موکول کند که آبان و آذر ماه سال جاری خواهد بود. 

این در حالی است که کین نیز هنوز هیچ قرارداد جدیدی را با برند دیگری مانند آدیداس، نیو بالانس یا پوما امضا نکرده است و شاید تصمیم نایکی برای به تعویق انداختن این مذاکرات در زمان فعلی باعث شده است که او فرصت کافی برای تصمیم‌گیری در این زمینه را نیز نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8o7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت لژیونرها به خانه به خاطر دو عامل وسوسه انگیز