تاریخ انتشار: 1401/07/08 20:25
کد خبر: 15827

ژاوی: بوسکتس در مورد آینده اش تصمیمی نگرفته است

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، اعلام کرد رونالد آرائوخو به دیدار برابر رئال مادرید نخواهد رسید.
ژاوی: بوسکتس در مورد آینده اش تصمیمی نگرفته است

مقطع برگزاری مسابقات ملی برای بارسلونا بدیمن بود و چند بازیکن این تیم دچار مصدومیت شدند. اما طولانی ترین آسیب دیدگی نصیب رونالد آرائوخو شد و این مدافع اروگوئه ای دیدار چند هفته دیگر برابر رئال مادرید را از دست خواهد داد. در نشست خبری پیش از دیدار این هفته مقابل مایورکا، ژاوی از این اتفاقات ابراز تاسف کرده و البته مدعی شد چاره ای جز پذیرش برایش وجود ندارد.

ژاوی گفت: "بازی این هفته ما مقابل مایورکا پیچیده خواهد بود. آنها در این فصل عملکرد بسیار خوبی در بخش دفاعی ارائه داده و در خط حمله نیز روی به فوتبال مستقیم می آورند، پس کسب سه امتیاز در این دیدار آسان نخواهد بود. اما ما در بازی فردا باید پیروز شده و شخصیت تیمی خود را ثابت کنیم. باید نقاط قوت خود را در زمین نشان داده و به برتری دست یابیم. هر دیداری دشواری خاص خود را دارد، اما ما با توجه به شرایط بازیکنان و سیستم چرخشی تیم، ترکیب اصلی را انتخاب می کنیم و برای من حضور هر بازیکنی مهم است.

مصدومیت فراوان بازیکنان بارسلونا در مسابقات ملی؟ من بابت رخ دادن این اتفاق ناامید شدم، اما باید مثبت اندیش باشیم. همه بازیکنان مصدوم برای ما مهم هستند، اما این اتفاق دیگر رخ داده است. ما در ادامه باید مراقب باشیم و به همه جزئیات توجه کنیم. مهم ترین بازیکن مصدوم؟ رونالدو آرائوخو، زیرا دوران غیبت او در ترکیب تیم طولانی خواهد بود. حیف شد که آرائوخو آسیب دید، اما مصدومیت بخشی از فوتبال است و شما باید این شرایط را بپذیرید. ما قبل از ال کلاسیکو زمان زیادی برای بازیابی بازیکنان داریم، اما آرائوخو برای دیدار با رئال مادرید آماده نخواهد بود و در این مسابقه غایب است.

همه از رابطه فوق العاده من با لوئیس انریکه مطلع هستند. ما همیشه با هم در ارتباط بوده و صحبت می کنیم. من همیشه در مورد بازیکنان تیم با انریکه حرف زده و جزئیات شرایط بازیکنان اسپانیایی و اینکه آنها چقدر خسته یا آماده هستند را برای این سرمربی توضیح می دهم.

من فکر می کنم سرمربی تیم ملی اسپانیا همیشه مورد انتقاد است. رسانه ها و حتی نشریات بارسلونا نیز گاهی اوقات در مورد او بی انصافی می کنند، اما این وظیفه یک روزنامه نگار است و ما نیز به عنوان سرمربی باید این شرایط را بپذیریم. دعوت نشدن آنسو فاتی به تیم ملی اسپانیا به او انگیزه می دهد تا سخت تر تلاش کند. آنسو در این دو هفته اخیر عالی بوده و در تمرینات بارسلونا بسیار خوب عمل کرده است.

پیش بینی عملکرد بارسلونا تا ماه نوامبر؟ ما 12 بازی تا شروع جام جهانی در پیش داریم و همه دیدارهای بارسلونا بسیار مهم خواهند بود. فیفا قصد دارد هر دو سال یک بار جام جهانی را برگزار کند و حالا این تورنمنت در فصل زمستان و در قطر انجام می شود. فکر می کنم بهتر است زمانی خاص به این مسابقات داده شده و سپس مقطع دیگری برای بازی های ملی در نظر بگیریم.

احتمال جدایی سرخیو بوسکتس از بارسلونا؟ او اخیرا علنا گفته که در مورد آینده اش تصمیمی نگرفته است. بوستکس در پایان فصل در مورد آینده اش به جمع بندی می رسد، اما او برای من بازیکن مهمی محسوب می شود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488lmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشای یک راز قدیمی توسط ژاوی