تاریخ انتشار: 1401/07/11 10:00
کد خبر: 15754

آنچلوتی: از مساوی ناراحتیم اما جبران می‌کنیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تیمش واکنش مناسبی به تساوی برابر اوساسونا نشان خواهد داد.
آنچلوتی: از مساوی ناراحتیم اما جبران می‌کنیم

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد.

به این ترتیب و با دو امتیازی که رئالی‌ها در این بازی از دست دادند، صدرنشینی نیز از اختیار این تیم خارج شد و بارسلونا با همان 19 امتیاز اما به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه اول جدول رده‌بندی قرار گرفت.

آنچلوتی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این بازی در کل ریتم پر تنش و تندی نداشت و گلی که دریافت کردیم نیز روی یک تک موقعیت به ثمر رسید. روز خوبی نبود اما باید بگویم که ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم. در نیمه دوم پس از دریافت گل مساوی بهتر بازی کردیم. تغییراتی که در زمین ایجاد شد برای استفاده از ایده‌های جدیدتر بود.»

سرمربی رئال مادرید درباره ضربه پنالتی از دست رفته رئال توسط کریم بنزما اظهار داشت:« من به عوض کردن پنالتی‌زن فکر کردم اما کریم فصل گذشته مهم‌ترین پنالتی‌های ما را به گل تبدیل کرد. او بهترین پنالتی‌زنی است که ما داریم.»

او در پاسخ به سوالی درباره نقش وقفه ایجاد شده به دلیل دیدارهای ملی در افت تیمش اضافه کرد:« هیچ توجیهی وجود ندارد. این تیم بسیار خوب است. این بازی به شکلی که ما می‌خواستیم پیش نرفت اما می‌توانستیم با پنالتی برنده باشیم. آنها تا به حال بسیار خوب عمل کرده‌اند. این اتفاقاتی است که در لیگ رخ می‌دهد. ما روند خوبی داشتیم و حالا باید به فکر پیشرفت باشیم. وقتی تیم برنده نمی‌شود هیچکس خوشحال نیست. از این تساوی ناراحتیم اما به زودی جبران خواهیم کرد.»

این مربی ایتالیایی همچنین درباره عدم استفاده از ادن هازارد در دقایق پایانی ادامه داد:« شرایط در آخر بازی به شکلی نبود که به سبک بازی هازارد مربوط باشد و به همین دلیل تلاش کردیم از ماریانو و قدرت سرزنی او استفاده کنیم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bybp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کورتوا مصدوم شد؛ ال کلاسیکو از دست رفت؟

الزامات ورود بانوان به ورزشگاه‌ها
یادداشتی از حشمت اله سلطانی؛