تاریخ انتشار: 1401/07/11 13:54
کد خبر: 15745

تمجید اوبامیانگ از رونالدو: او حتی در زمان چاقی هم بهترین بود

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، در آستانه بازی با میلان از خاطراتش در زمان حضور در این تیم گفت.
تمجید اوبامیانگ از رونالدو: او حتی در زمان چاقی هم بهترین بود

چلسی این هفته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید در دیداری حساس و جذاب به مصاف میلان برود.

اوبامیانگ در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 در میلان حضور داشت اما هرگز نتوانست برای تیم بزرگسالان این باشگاه به میدان برود چون به صورت قرضی در سنت اتین حضور داشت و پس از آن نیز به صورت دائمی به این باشگاه پیوست.

این بازیکن در طول دوران حضورش در میلان در کنار بازیکنانی چون رونالدو حضور داشت و به نظر می‌رسد که سعی کرده است در همان بازه زمانی کوتاه درس‌های بسیاری از این ستاره برزیلی بگیرد.

او در آستانه رویارویی با میلان به خبرنگاران گفت:« من به خوبی این تیم را می‌شناسم. زمانی که آنجا بودم آنها واقعا قوی بودند. رونالدو، پائولو مالدینی، الساندرو نستا و بازیکنان عالی دیگری داشتند. من بسیار جوان بودم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که برای مدتی به صورت قرضی بروم تا پیشرفت کنم.»

اوبامیانگ درباره بازی کنار رونالدو اظهار داشت:« واقعیت این است که او در آن زمان کمی چاق بود! اما همچنان با همان اضافه وزن هم بهترین بود. من همیشه به خاطر دارم که کارلو آنچلوتی به خاطر آمادگی جسمانی با او بحث می‌کرد و رونالدو می‌گفت از من چه می‌خواهی؟ گل بزنم یا بدوم؟ پاسخ آنچلوتی گلزنی بود و رونالدو بازی بعدی دو گل می‌زد! این بخشی از ویژگی یک مهاجم است که باید از نظر ذهنی قوی باشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqegq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دست رد مجدد رونالدو به سعودی‌ها