تاریخ انتشار: 1401/07/11 16:19
پس از نمایش درخشان در زمان و مکان درست؛
کد خبر: 15741

مهدی طارمی دوباره گزینه چلسی شد

در شبی که مهدی طارمی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مسیر بلند حرفه‌ای خود انجام داد، استعدادیاب‌های چلسی در ورزشگاه دراگائو نظاره‌گر او بودند.
مهدی طارمی دوباره گزینه چلسی شد

البته مهدی طارمی پس از چند فصل پیاپیِ درخشش در فوتبال پرتغال دیگر آنقدر به نامی قابل توجه تبدیل شده که به کار بردن واژه استعدادیاب برای شناخت او در آستانه چهارمین دهه زندگی مناسب نباشد، اما در شبی که پورتو در هفته هشتم لیگ پرتغال موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ تیم براگا را شکست بدهد، مهاجم ایرانی این تیم نمایشی درخشان و فراموش نشدنی ارائه کرد.

در این مسابقه، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هرچند گلی به ثمر نرساند اما به شکلی چشم نواز و با ظرافت پایه گذار دو گل شد و با یک حرکت تکنیکی و عبور دادن توپ از میان پاهای مدافع براگا، گل سوم را به زیبایی هر چه تمام تر ساخت. او حتی در دقایق پایانی باعث اخراج دروازه بان براگا شد تا در اینکه بازیکن کلیدی و تاثیرگذار مسابقه تیم های دوم و سوم لیگ پرتغال است؛ هیچ شکی وجود نداشته باشد.

حالا پس از این مسابقه جذاب و هیجان انگیز روزنامه «ابولا» پرتغال خبر داد پورتو در این مسابقه میزبان ۱۷ استعدادیاب از باشگاه‌های مختلف بوده است. برجسته‌ترین استعدادیاب حاضر هم از سوی باشگاه چلسی انگلیس بوده که عصر جمعه با حضور در «دراگائو» پورتو عملکرد بازیکنان دو تیم را زیر نظر گرفته است.

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که استعدادیاب باشگاه چلسی قرار بوده کدام بازیکن را زیر نظر بگیرد اما روزنامه پرتغالی مدعی شد مهدی طارمی گزینه مدنظر چلسی است.

پیش از این نظر، در روزهای آخر پنجره تابستانی فصل جاری، باشگاه چلسی به دنبال جذب مهاجم بود و از مهدی طارمی به عنوان یکی از گزینه های جدی کادر فنی و سران این باشگاه نام برده می‌شد اما سرانجام آنها با اوبامیانگ ستاره اسبق دورتموند به توافق رسیدند.

مهدی طارمی که یکی از درخشان ترین فصل های زندگی حرفه ای خود را پشت سر می‌‎گذارد تا کمتر از دو ماه دیگر در جام جهانی به میدان می‌رود و یکی از اصلی‌ترین ستاره‌های فوتبال ایران در مصاف با انگلیس، آمریکا و ولز خواهد بود. باید دید دست سرنوشت برای این ستاره ایرانی چطور در فوتبال اروپا رقم خواهد خورد و آیا او می‎‌تواند حضور در تیم‌های سطح اول فوتبال دنیا را تجربه کند یا اتفاقات دیگری برای او در راه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaew8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینجا دیگر برای طارمی کوچک است! (عکس)
دبل در 45 دقیقه نخست نیمه اول؛

پورتو با گل طارمی شروع کرد (عکس)
گلزنی مهدی، مثل آبِ خوردن!

درآمد 4هزارمیلیاردی پورتو از بغل طارمی!
برچسب "فروش ممنوع" روی نام ستاره ایرانی

جنجال در تنیس تور جهانی مادرید با اسم طارمی!
شما مریض هستید که او را مسخره می کنید؛