تاریخ انتشار: 1401/07/12 16:24
کد خبر: 15702

کارواخال پاسخ ادعای ژاوی و مسی را داد

دنی کارواخال بر خلاف لیونل مسی و ژاوی معتقد است که رئال بهترین تیم فصل قبل لیگ قهرمانان بود و کاملا مستحق قهرمانی بود.
کارواخال پاسخ ادعای ژاوی و مسی را داد

رئال مادرید که هر دو بازی قبلی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را پیروز شده، فردا در برنابئو میزبان شاختار دونتسک است. رئال، سلتیک و لایپزیش را از پیش رو برداشته و در صورت پیروزی برابر شاختار، گام بلندی به سمت یک هشتم نهایی بر خواهد داشت.

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، در نشست خبری این بازی گفت:«در رئال شاهد یک تغییر نسل هستیم و بازیکنان جوان آینده دار در کنار بازیکنان باتجربه به خوبی خودشان را مطرح کرده اند. مهم این است که بهترین ارتباط بین بازیکنان وجود دارد و همه فقط یک هدف داریم و آن هم موفقیت رئال است. پس از تساوی اخیر برابر اوساسونا حالا به بازی با شاختار و پیروزی در آن فکر می کنیم. سه امتیاز این بازی می تواند در صعود به یک هشتم نهایی بسیار مهم باشد. بازی با اوساسونا را کاملا فراموش کرده ایم.»

کارواخال در مورد شانس رئال برای قهرمانی در چمپیونزلیگ گفت:«ما را در میان شانس های اول قهرمانی قرار نداده اند ولی توجهی به این مسائل نداریم. هیچ تیمی مثل رئال راه قهرمانی در چمپیونزلیگ را نمی داند و اطمینان دارم که رقبا به ما مثل یک مدعی اصلی قهرمانی نگاه می کنند.»

ادعای خوش‌شانسی رئال در لیگ قهرمانان:«فوتبال یعنی نتیجه‌گیری و تیمی برنده می شود که گل های بیشتری بزند و گل های کمتری دریافت کند و فصل قبل از این حیث ما بهترین بودیم. صحبت در مورد منصفانه بودن قهرمانی دشوار است. ما فصل قبل در لالیگا و چمپیونزلیگ قهرمان شدیم. در بازی های کلیدی لیگ قهرمانان بهترین عملکرد را داشتیم و این به‌خاطر شانس نبود. منصفانه یا غیرمنصفانه، ما قهرمان شدیم.»

ادعای ژاوی و مسی در مورد اینکه همیشه بهترین تیم، قهرمان چمپیونزلیگ نمی شود:«هر کسی نظر خودش را دارد. من به عنوان کسی که در هشت سال اخیر پنج بار قهرمان چمپیونزلیگ شده، نظر متفاوتی دارم. ما کاملا مستحق قهرمانی بودیم.»

کارواخال در مورد وضعیت کریم بنزما و انتقادها از او پس از خراب کردن پنالتی مقابل اوساسونا گفت:«فوتبال همین است و خیلی زود شما را از اوج به زیر می کشند. کافی است چند بازی خوب نباشید ولی هر سه روز یک بازی داریم و کریم خیلی زود فرصت جبران خواهد داشت. فکر نمی کنم آن پنالتی روی روحیه کریم اثر منفی گذاشته باشد. او بعد از بازی عصبانی بود ولی در پست خودش بهترین است و امیدوارم فردا دو یا سه گل بزند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q7gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی 2 ساله می بندد؛ نیمار هم می آید