تاریخ انتشار: 1401/07/12 20:32
دعای فابریتزیو رومانو؛
کد خبر: 15679

بازگشت لیونل مسی رویای هواداران بارسلونا، اما چیزی قطعی نشده

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، مدعی شد هنوز مذاکره رسمی بین لیونل مسی و بارسلونا صورت نگرفته است.
بازگشت لیونل مسی رویای هواداران بارسلونا، اما چیزی قطعی نشده

عصر امروز ورونیکا بروناتی، خبرنگار نزدیک به لیونل مسی و همچنین نشریه معتبر TyC Sports از آرژانتین که معمولا اخبار موثقی در مورد این بازیکن می دهد، هر دو اعلام کردند توافق برای بازگشت لیونل مسی به بارسلونا صورت گرفته و او بعد از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن و در تاریخ اول جولای سال 2023، دوباره بعد از دو سال دوری راهی نوکمپ خواهد شد.

اما فابریتزیو رومانو ساعتی بعد از انتشار این خبر مدعی شد بعد از صحبت با منابع نزدیک لئو مسی، دریافته که هنوز مذاکره‌ای رسمی بین این بازیکن و بارسلونا صورت نگرفته، اما باشگاه اسپانیایی در رویای بازگرداندن او به نوکمپ است. همچنین پاری سن ژرمن نیز خواهان تمدید شده که مذاکرات آنها با مسی نیز پیشرفتی نداشته، زیرا تمرکز این بازیکن روی جام جهانی و فصل جاری با باشگاه فرانسوی است.

در حقیقت به نظر می رسد لیونل مسی منتظر بررسی اتفاقات پیش رو بوده و در خصوص تصمیم گیری عجله ندارد. اما حداقل تردیدی وجود ندارد که بارسلونا خواهان رقم خوردن این انتقال بوده و برای بازگشت بهترین بازیکن تاریخ باشگاه تلاش می‌کند. این اتفاق احتمالا بزرگترین رویای هواداران بارسلوناست و آنها برای حضور دوباره لیونل مسی با لباس بارسلونا در میادین لحظه شماری می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxj6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


PSG به خاطر خرید مسی از بارسا دادگاهی شد!

لواندوفسکی مانع بازگشت مسی به بارسلونا!
بی‌توجهی لئو به حرف‌های لاپورتا