تاریخ انتشار: 1401/07/18 11:17
کد خبر: 15462

احتمال غیبت دیبالا در جام جهانی

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال رُم به دلیل مصدومیتی عجیب ممکن است شانس همراهی آلبی‌سلسته در جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست بدهد.
 احتمال غیبت دیبالا در جام جهانی

پیروزی 2 بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رم برابر لچه در هفته هشتم سری A برای جالوروسی و طرفدارانش یک اتفاق تلخ داشت؛ مصدومیت عجیب پائولو دیبالا. ستاره آرژانتینی بلافاصله پس از زدن ضربه پنالتی، از ناحیه ران پای چپ مصدوم شد. گلی که او به ثمر رساند منجر به پیروزی رمی‌ها برابر حریف 10 نفره شد اما او نتوانست برای زدن آن شادی کند.

دیبالا به محض زدن ضربه، لنگان لنگان به کنار زمین رفت و تعویض شد. اشک‌های ستاره پیشین یوونتوس روی نیمکت در حالی که کیسه یخ به پای او بسته شده بود حکایت از احتمال شدید بودن مصدومیت او داشت که در این صورت حضورش در جام جهانی 2022 را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد و ژوزه مورینیو نیز پس از بازی این احتمال را قوت بخشید.

مورینیو درباره وضعیت ستاره آرژانتینی تیمش به شبکه DAZN گفت: بسیار بعید است که دیبالا دوباره در سال 2022 برای رم بازی کند.

میزان دقیق مصدومیت دیبالا مشخص نیست و در معاینات تکمیلی معلوم خواهد شد اما او قطعاً فرصت زیادی برای ریکاوری ندارد، چرا که آرژانتینی‌ها روز 22 نوامبر (6 هفته دیگر) اولین بازی‌شان در جام جهانی را باید مقابل عربستان سعودی انجام دهند.

مصدومیت جدید دیبالا موردی دیگر از فهرست بلند بالای آسیب دیدگی‌های عضلانی ستاره آرژانتینی طی سال‌های اخیر است که خیلی‌ها آن را دلیل امنتناع یوونتوس از تمدید قرارداد این بازیکن می‌دانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9rjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی با کدام مربیان به جام جهانی می رود؟