تاریخ انتشار: 1401/07/18 12:21
کد خبر: 15458

نیمار و امباپه: معضل حل نشدنی پاری سن ژرمن

درگیری و اختلاف نظر بین کیلیان امباپه و نیمار همچنان معضلی اصلی و اساسی پاری سن ژرمن است.
نیمار و امباپه: معضل حل نشدنی پاری سن ژرمن

شرایط در پی اس جی چندان خوب و دوستانه نیست. رابطه بین نیمار و امباپه خیلی خوب پیش نمی‌رود و ارتباط این دو بازیکن به همراه لیونل مسی از مستطیل سبز فراتر نرفته است.

هیچ ارتباط و احساس خاصی بین آنها شکل نگرفته و صرفا روحیه قهرمانی هر سه این بازیکنان است که واداراشان کرده فضایی را در کنار هم داشته باشند و به دنبال کسب پیروزی برای تیم‌شان بروند اما لوئیز کامپوس به خوبی از مشکلی که وجود دارد باخبر است.

 

نیمار و مسی از قبل نشان داده بودند که زوج خوبی هستند. آنها این موضوع را پیش از این در بارسلونا در کنار لوئیس سوارز ثابت کرده بودند و حضور این ستاره آرژانتینی در پارک دو پرنس نوید تکرار آن روزهای خوب بود. آنها دوست هستند و حالا به فکر چالشی هستند که در پیش دارند، جام جهانی که باید به عنوان رقیب در آن به میدان بروند.

 

هر دوی آنها به دنبال استفاده از آخرین فرصت برای فتح جامی هستند که فوتبال تا به حال از آنها دریغ کرده است، عنوان ارزشمند قهرمانی در جام جهانی.

داستان در قطر متفاوت خواهد بود اما تا آن زمان باید مانند دوست در کنار هم و در کنار کسی که چندان هم شبیه دوست آنها نیست بمانند. شاید جام جهانی فرصت خوبی برای جدایی این دو بازیکن برزیلی و فرانسوی باشد که مشخصا در رختکن رابطه خوبی ندارند و مسی سعی می‌کند شرایط را بهبود ببخشد.

با این که شرایط در رختکن پی اس جی به هیچ وجه خوب نیست اما بهترین راه پیش از حضور در قطر، کسب پیروزی به همراه این تیم است. گروه آرژانتینی‌ها که نیمار و مارکینیوش هم در آن حضور دارندد با جدایی آنخل دی‌ماریا، لئاندرو پاردس و آندر هررا تضعیف شده اما همچنان از قدرت زیادی برخوردار است.

امباپه نشان داده که به دنبال کسب جایگاه رهبری است اما هنوز موفق به رسیدن به آن نشده است. او با تمدید قراردادش به جایگاه تضمینی بازیکنی با بالاترین دستمزد رسید اما این بازیکن به دنبال جایگاهی کاملا متفاوت است.

نیمار جاضر نیست برابر او سر خم کند و به خاطر بازی خوبش و حضور مسی که در کنار او خوشحال است، قوی‌تر هم شده و آنها می‌خواهند این موضوع را در هر بازی به خوبی نشان دهند.

با این حال، نباید فراموش کرد که جو رختکن نسبت به سال گذشته برای امباپه بهتر شده است. برای مثال، سرخیو راموس بسیار به این بازیکن فرانسوی نزدیک شده است. در عین حال نباید فراموش کرد که شخصیت او به شکلی است که نیاز چندانی به همراه ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5ebe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه مسی برای فصل آینده/ ماندن در پاری‌سن‌ژرمن یا بازگشت به بارسلونا؟