تاریخ انتشار: 1401/07/20 06:55
کد خبر: 15391

توقف پی‌اس‌جی مقابل بنفیکا در شب پنالتی‌ها

دیدار تیم های پاری سن ژرمن و بنفیکا در شب چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با تساوی 1-1 به پایان رسید.
توقف پی‌اس‌جی مقابل بنفیکا در شب پنالتی‌ها

در شبی که پاریسی ها لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، مقابل حریف پرتغالی متوقف شدند اما صدر جدول را به دلیل گل زده بیشتر حفظ کرد.

هر دو گل دیدار امشب از روی نقطه پنالتی زده شد. ابتدا در دقیقه 38، روی پاس مارکو وراتی، این خوان برنات بود که درون محوطه جریمه بنفیکا صاجب توپ شد اما خطای آنتونیو سیلوا او را سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. کیلیان امباپه پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت اودیسیاس ولاچودیموس دروازه بنفیکا را باز کرد.

توقف پی‌اس‌جی مقابل بنفیکا در شب پنالتی‌ها

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 60 بود که داور این باز یک ضربه پنالتی دیگر اعلام کرد. این بار اشتباه وراتی بود که در محوطه جریمه پاری سن ژرمن روی رافا مرتکب خطا شد و داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان داد. ژوائو ماریو پشت توپ قرار گرفت و در حالی که جانلوئیجی دوناروما به سمت چپ شیرجه زد، او ضربه اش را به وسط دروازه زد و کار را به تساوی کشید.

توقف پی‌اس‌جی مقابل بنفیکا در شب پنالتی‌ها

در دقایق پایانی بازی امباپه یک بار دیگر با یک ضربه قیچی دروازه بنفیکا را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

با این تساوی هر دو تیم 8 امتیازی شدند و در بازی رودررو و تفاضل گل هم برتری ای نسبت بهم ندارند اما پی اس جی به دلیل گل زده بیشتر، در حال حاضر در صدر جدول قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5qoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیونل مسی بازی با بنفیکا را از دست داد