تاریخ انتشار: 1401/07/20 02:07
مشکل رودیگر جدی نیست
کد خبر: 15390

آنچلوتی: بازهم ثابت شد رئال تسلیم نمی‌شود

کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری شاگردانش را ستود. رئال در شبی که تا دقیقه 95 از شاختار عقب بود، بازی را مساوی کرد.
آنچلوتی: بازهم ثابت شد رئال تسلیم نمی‌شود

امشب رئال مادرید در یک بازی خارج از خانه مقابل شاختار دونتسک قرار گرفت و با اینکه تا دقایق پایانی با یک گل از میزبان عقب بود، در نهایت موفق شد روی گل دقیقه 5+90 آنتونیو رودیگر کار را به تساوی بکشاند. به این ترتیب صعود رئال به دور بعد لیگ قهرمانان قطعی شد.

آنچلوتی: بازهم ثابت شد رئال تسلیم نمی‌شود

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری پس از بازی گفت:«خوب بازی نکردیم ولی بار دیگر ثابت شد که ما هرگز تسلیم نمی شویم. به دور یک هشتم نهایی صعود کردیم و در شبی که به نظر می رسید تلخ تمام خواهد شد، به هدف‌مان رسیدیم.»

کارلتو ادامه داد:«شاختار در این بازی سیستمش را تغییر داده بود و با پاس های کوتاه بین مدافعان ما سعی داشت به گل برسد. متاسفانه مثل هفته های قبل نبودیم و پس از گلی که دریافت کردیم، کار برای ما سخت تر هم شد. در نهایت خوشحالم که بازی مساوی شد و نباختیم.»

آنچلوتی: بازهم ثابت شد رئال تسلیم نمی‌شود

آنچلوتی: بازهم ثابت شد رئال تسلیم نمی‌شود

تغییر نفرات به خاطر ال‌کلاسیکوی یکشنبه:«از دقیقه 60 تعویض هایی انجام دادم تا با ورود بازیکنان تازه نفس بتوانیم ورق را برگردانیم. بازیکنانی که از ابتدا بازی کردند همه آماده بودند و به خاطر تقویم فشرده، نیاز بود تا تغییراتی داشته باشیم.»

مصدومیت رودیگر پس از گلزنی:«او خونریزی زیادی داشت و صورتش جراحت زیادی برداشته بود ولی شرایطش خوب است. رودیگر حتی می خواست به زمین برگردد ولی اجازه ندادیم و خودش هم متوجه شد که شرایط بازگشت را ندارد(می خندد). فکر نمی کنم مشکل او جدی باشد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rabkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: از مساوی ناراحتیم اما جبران می‌کنیم