تاریخ انتشار: 1401/07/21 08:24
کد خبر: 15347

ژاوی: تاوان اشتباهات خود را دادیم

سرمربی آبی اناری‌ها از تساوی برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناراحتی و نارضایتی کرد.

ژاوی: تاوان اشتباهات خود را دادیم

بارسلونا در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ از اینتر پذیرایی کرد. آبی اناری‌ها امید زیادی داشتند که شکست دور رفت را جبران کنند اما در این بازی حساس حتی به سختی توانستند از شکست فرار کنند و در نهایت بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: لیگ قهرمانان اروپا وضعیت ما را بد کرد و ظالمانه با ما برخورد کرد. بسیار ناراحت هستم. در نیمه نخست عالی بازی کردیم اما در نیمه دوم اشتباهات بدی داشتیم و گل‌های بدی خوردیم.

او ادامه داد: روی یک اشتباه بد خط دفاعی گل نخست را دریافت کردیم. گل دوم هم روی اشتباه بد خط دفاعی بود. از دیدار برابر بایرن مونیخ شرایط برای ما در لیگ قهرمانان اروپا سخت شده است.‌ متأسفانه به خودمان اعتماد نداریم و شرایط سخت شده است. با این وضعیت تنها باید به ال کلاسیکو و رقابت‌های لالیگا فکر کرد چرا که در لیگ قهرمانان اروپا شرایط برای صعود سخت و پیچیده شد.

ژاوی درباره اشتباهات بد خط دفاعی تیمش گفت: فوتبال بازی اشتباهات است و باید همواره تلاش کرد تا اشتباهات را کم کرد. در خط دفاعی اصلا خوب نبودیم این درحالی بود که یک نیمه بسیار خوب را تجربه کردیم.باید سبک بازی و تفکر خود را تغییر داد. سه بازی بسیار مهم و سخت در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا پیش رو داریم.

او در پایان گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر اشتباهی تاوان دارد. در بازی رفت برابر بایرن فعالیت لازم را نداشتیم. در میلان داوری باعث شکست ما شد و در بازی امشب هم که اشتباهات عجیب خط دفاعی باعث شد تا نتوانیم پیروز شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9kaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ژاوی: مستحق شکست نبودیم